قائم‌مقام باشگاه صبای قم:
قائم‌مقام باشگاه صبای قم گفت: بدهی‌هایی که این روزها صبای قم با آن دست‌ و پنجه نرم می‌کند مربوط به دوران مدیریت‌های قبلی است.
کد خبر: ۳۵۱۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ 29 December 2016
به گزارش تابناک قم، سید جواد خازنی با اشاره به تخلیه باشگاه صبا توسط طلب‌کاران این باشگاه اظهار داشت: صبح امروز جمعی از هندبالیست‌های باشگاه صبا با در دست داشتن حکم قضایی وارد باشگاه شدند و اموال این باشگاه را به همراه مأمور نیروی انتظامی لیست کردند.

وی ادامه داد: این بدهی‌های باشگاه صبا مربوط به دوران مدیریت ما نبوده، چراکه تیم داری در رشته هندبال در زمان مدیریت مجتبی رمضان بیگی و عباس جهان‌بینی انجام‌شده است.

خازنی با اشاره به اینکه طلب‌کاران تعدادی میز و صندلی را از باشگاه صبا به‌منظور به مزایده گذاشتن خارج کرده‌اند عنوان کرد: این مسئله بیشتر بار روانی بر روی مجموعه و تیم دارد وگرنه این میز و صندلی‌ها چقدر ارزش مالی دارد.

قائم‌مقام باشگاه صبای قم در مورد نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال بیان کرد: زمان نقل و انتقالات از 16 دی‌ماه آغاز می‌شود و ما نیز همانند باشگاه‌های دیگر چند بازیکن را مدنظر داریم و با آن‌ها وارد مذاکره شده‌ایم.

وی درباره ممنوع شدن فعالیت باشگاه‌های بدهکار در فصل نقل و انتقالات گفت: اغلب باشگاه‌های ایران مشکل مالی و بدهی مالی دارند و تنها ما نیستیم اما از سوی سازمان لیگ فوتبال ابلاغ رسمی در این مورد به دست ما نرسیده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار