استاد حوزه و دانشگاه؛
تابناک مرکزی: استاد حوزه و دانشگاه تنها راه نجات جوانان کشور را توسل به شهدا دانست و عنوان کرد: ما به عنوان یک نظام مقدس، اسلامی عمل نکرده‌ایم و خیلی از اهداف اسلامی و یک جامعه اسلامی دور هستیم.
کد خبر: ۳۵۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹ 29 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام محمد صادقی استاد حوزه و دانشگاه از قم صبح امروز در نخستین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن جلسات فرمانداری اراک برگزار شد با اشاره به سالروز حماسه نهم دیماه اظهار داشت: مردم ایران بعد از حدود 40 سال باز هم نشان دادند که صاحبان اصلی این نظام هستند.

وی افزود: امروز که روز عزیز نهم دیماه است را باید گرامی بداریم چرا که دستگاه کفر و شرک داخلی با شکست روبرو شدند و نتوانستند در برابر سیل عظیم جمعیت آگاه و مدبر نقشه‌های شوم خود را عملی سازند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به جایگاه سران فتنه در بین مردم گفت: امروز شاهد آن هستیم که سران فتنه جزء نجس‌ترین و کثیف‌ترین قشر جامعه ایران و همچنین تمام کشورها هستند و ظلم و بد ذاتی آنها بر همگان روشن شده است و آنها را به زباله دان تاریخ و یاد انسان‌ها فرستادند.

حجت الاسلام صادقی تصریح کرد: همیشه این سوال را باید در نظر داشته باشیم که فرهنگ شهادت و ایثار را چگونه باید در کشور نهادینه کنیم و یادمان نرود که حضرت محمد(ص) نخستین فرد در این عرصه بودند که اقداماتی را برای ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در بین مردم آغاز کردند.

وی با اشاره به نقش حضرت زهرا (س) در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: حضرت فاطمه (س) از افرادی بودند که دستورات حضرت محمد (ص) را در این باره به خوبی انجام می‌دادند به طور مثال ایشان روز جمعه خود به زیارت شهدا می‌رفتند و در روز شنبه کاروانی از زنان را برای زیارت شهدا به راه  می‌انداختند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه تنها راه نجات جوانان اين كشور دست شهدا اين و براي رهايي از مشكلات بايد به شهدا توسل كنيم خاطرنشان کرد: ما به عنوان یک نظام مقدس، اسلامی عمل نکرده‌ایم و خیلی از اهداف اسلامی و یک جامعه اسلامی دور هستیم.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به خاطره‌ای از حاج احمد متوسلیان گفت: در سال 1361 حاج احمد متوسلیان به همراه یک تیم به سوریه اعزام شدند تا به حل مشکلات آنجا بپردازند و بعد از آن به اسرائیل حمله کنند و این رژیم منحوس را ریشه کن کنند ولی زمانی که به سوریه رسیدند نفر دوم آن حکومت به آنها گفت ما راهی بهتر از حمله به اسرائیل داریم و آن راه حل گفتمان است.

وی ادامه داد: حاج احمد متوسلیان بعد از بازگشت به ایران از سفر خود به سوریه اظهار پشیمانی کرد زیرا آنها گفته بودند که ما توان مقابله با تجهیزات نظامی اسرائیل را نداریم و این یعنی قبول باخت ولی اکنون در حال حاضر می‌بینیم که مردم این کشور به این نتیجه رسیدند که باید با اسرائیل مقابله کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار