رئیس بازرسی ستاد صیانت از حقوق شهروندی وزارت کشور مطرح کرد
رئیس بازرسی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور گفت: بحث عفاف و حجاب و حقوق شهروندی و کاهش تخلفات اداری و افزایش رضایتمندی در 310 بند برای 25 دستگاه در حال اجرا است.
کد خبر: ۳۵۲۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 31 December 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، علی مولازاده در دیدار با امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: این ستاد در راستای تکریم ارباب رجوع و کاستن از نارضایتی‌های شهروندان و همچنین تاثیرگذاری بیشتر و روان‌سازی اقدامات و خدمات دولتی به شهروندان در حال انجام وظایف محوله و سازمانی است.

وی افزود: برون‌سپاری اقدامات و خدمات و الکترونیکی کردن آن‌ها و ترویج مسئله عفاف و حجاب و برگزاری جلسات درسطح معاونین و استانداران هر استان جهت آموزش و اصلاح مسئله عفاف و حجاب در ادارات و همکاری با دستگاه‌های ذی‌ربط برای نهادینه کردن امر حجاب در راستای ایجاد جامعه عفیف از اقداماتی است که انجام شده است.

جانشین قائم مقام وزیر کشور خاطرنشان کرد: بحث عفاف و حجاب و حقوق شهروندی و کاهش تخلفات اداری و افزایش رضایت‌مندی در 310 بند برای 25 دستگاه در حال اجرا است و دستورات لازمه صادر و گزارشات و بازخوردها و اقدامات نیز پیگیری می‌شود.

مولازاده اظهار داشت: ساماندهی بر تولید و توزیع پوشاک، نظارت بر مهد کودک‌ها و فرودگاه‌ها و مبادی ورودی و خروجی در بحث عفاف و حجاب از جمله اقداماتی است که در این ستاد در حال اجرا است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار