رئیس کانون مداحان و شعرای آیینی استان یزد آموزش و ساماندهی مداحان را از اولویت‌های این کانون دانست و گفت: باید در آموزش‌ها هماهنگی و وحدت رویه وجود داشته باشد.
کد خبر: ۳۵۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲ 01 January 2017
به گزارش تابناک یزد،محمدحسین آبیار، رئیس کانون مداحان و شعرای آیینی استان یزد صبح امروز در جلسه برگزاری انتخابات هیئت‌ رئیسه کانون مداحان و شعرای آیینی استان که در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، با گرامی داشت حماسه عظیم و مردمی ۹ دی گزارشی از فعالیت های هیات رئیسه این کانون در دوره گذشته ارائه داد.
وی بر لزوم توجه به شعرا و فعالیت های آن ها در کانون مداحان تاکید کرد و افزود: باید در این راستا جلساتی با حضور شاعران برگزار و برنامه ریزی  های لازم صورت گیرد.
آبیار  آموزش و ساماندهی مداحان را از اولویت های این کانون دانست و افزود: باید در آموزش ها هماهنگی و وحدت رویه وجود داشته باشد.
وی بر لزوم برگزاری دوره تربت مدرس در حوزه مداحان و شاعران آیینی تاکید کرد و گفت: باید بین مداحان و شاعران در مرکز استان با شهرستان وحدت رویه وجود داشته باشد.
رئیس کانون مداحان و شعرای آیینی استان یزد گفت: رسالت این کانون بسترسازی برای ورود مداحان جوان، انقلابی و متعهد به این حوزه است.
وی با اشاره به وجود موازی کاری هایی در حوزه فعالیت مداحان در بین دستگاه های مختلف اظهار کرد: باید این موازی کاری ها به هم افزایی تبدیل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار