کد خبر: ۳۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷ 15 May 2015
سردار شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان در گفتگو با خبرنگار اهوازنوین درباره تهدیدات اخیر آمریکایی ها اظهار داشت: اگر غرب در این خیال خام به سر می برد که می تواند مذاکرات هسته ای را در سایه تهدید پیش ببرد سخت در اشتباه است.

وی با اشاره به ادعای آمریکایی ها مبنی بر بازدید از مراکز غیرهسته ای ایران تصریح کرد: طرف های مذاکره بایددر نظر داشته باشند که اطلاعات کشور علی الخصوص مراکز نظامی جزو اسرار نظام هستند و در مذاکرات چه توافق بشود یا نشود هیچکس حق ورود و بازرسی از مراکز نظامی کشور را ندارد .

فرمانده سپاه خوزستان تاکید کرد : سپاه خوزستان حضور هیچ بیگانه ای را در مراکز نظامی برنمی تابد و همچون دفاع هشت ساله در تبعیت ولایت پاسخ در خور شان یاوه گویان راخواهد داد.

وی ادامه داد: در مساله بازرسی های آژانس از مراکز هسته ای اگر شیوه های بازرسی، اماکن بازرسی، دفعات بازرسی و کیفیت بازرسی خارج از آن چارچوب عرفی که قانون NPT تعریف کرده باشد را نمی پذیریم زیرا آغازگر خروج اطلاعات محرمانه از کشور است و این اصلا قابل قبول نیست.

سردار شاهوارپور تاکید کرد: آمریکایی ها یک روز تهدید می کنند؛ یک روز از گزینه های روی میز حرف می زنند و یک روز از تعامل مثبت میان دو طرف مذاکره سخن می گویند؛ بنابراین آمریکایی ها با یک رویکرد واحد با ما رفتار نمی کنند و بر اساس شرایط و در زمینه های مختلف سعی می کنند رویکرد های خودشان را تنظیم کنند و این ناشی از مکر آنهاست.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج)خوزستان تصریح کرد: اینکه مذاکرات روال معمول خود را طی می کند و همزمان با آن سران آمریکایی ایران اسلامی را تهدید می کنند همه نشان از غیرقابل اعتماد بودن غرب است که بارها مقام معظم رهبری به آن اشاره داشته اند، اما آنچه لازم است که دنیای غرب بداند این است که نیروهای نظامی و بسیجی اماده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند که هرگونه تهدیدی را در جای خود پاسخ دهند.

این مقام مسئول اضافه کرد: مطابق فرامین مقام مقام معظم رهبری از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان می‌خواهیم زیر شبح تهدید مذاکره را ادامه ندهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار