رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جوانرود گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری برای مقابله با تهدیدهای دشمنان به فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیاز داریم.
کد خبر: ۳۵۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳ 02 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، سید ایوب زارعی روز دوشنبه در دومین جلسه شورای مشورتی ایثارگران با اشاره به نقش شورای مشورتی در ارتقا سطح تصمیم گیری و رفع مشکلات ایثارگران افزود: این شورا بازوی پرتوان بنیاد و جهت دهنده تصمیم سازی ها برای توجه بیشتر به ایثارگران و کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی با بیان اینکه گام های موثری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: امسال 417 مورد سرکشی توسط مسوولان ادارات و بنیاد شهید از خانواده های شهدا انجام گرفته و 272 مزار شهدا در قالب 40 گلزار بازسازی و مرمت شده است.
زارعی، سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران و نامگذاری کوچه و معابر مزین به اسم شهدا را ازدیگراقدام های انجام گرفته در راستای توسعه و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد.
وی به جذب سهمیه وام مسکن خانواده های شهدا اشاره کرد و گفت: 200 فقره وام مسکن شهری و روستایی برای این خانواده ها جذب شده و در آینده نزدیک به آنان پرداخت خواهد شد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جوانرود از احداث ساختمان این نهاد در شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به قداست بنیاد شهید و جامعه ایثارگران ساختمانی با رعایت اصول مناسب سازی ساخته شده که انشاالله منشا خدمات برای این قشر معظم باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار