معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: مبارزه غیر هدفمند باعث از بین رفتن انرژی و اعتبارات می شود.
کد خبر: ۳۵۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴ 02 January 2017
تابناک فارس به نقل از مهر: علی باقرزاده در جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزش فارس تاکید کرد: برای از بین بردن بی سوادی در هر سطحی احتیاج به برنامه ریزی دقیق داریم زیرا اگر غیر از این باشد با مشکلات مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: مبارزه غیر هدفمند باعث از بین رفتن انرژی و اعتبارات می شود بنابر این برای تمامی موارد باید طبق برنامه ریزی از پیش مشخص شده حرکت کرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه استان فارس در موضوع مبارزه با بی سوادی دارای رتبه برتر کشور است، گفت: حفظ این جایگاه کار مشکلی است که باید برای رسیدن به این مهم تلاش کرد و در این راستا از هیچ کمکی کوتاهی نمی کنیم.

باقرزاده تاکید کرد: خوشبختانه استاندار فارس در این راستا حمایت های بسیار مناسبی را از آموزش و پرورش انجام داده که جای تقدیر دارد.

وی یادآورشد: ساخت و راه اندازی یک مرکز مجهز آمورشی برای سواد آموزان باید در دستور کار استان فارس قرار گیرد که برای این مهم اعتبارات بیشتر را ما پرداخت می کنیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: با بررسی مشکلات و آسیب های اجتماعی متوجه موضوع بی سوادی و تاثیر منفی آن بر جامعه می شویم که در این خصوص باید کودکان بازمانده از تحصیل، کودکان خیابانی، حاشیه نشین ها و.... را مد نظر قرار داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار