نجابت در قم:
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هر کجا اشرافی گری زبانه کشید، آقازاده‌ها شکل گرفتند، شکاف طبقاتی ایجاد شد و فساد مالی صورت گرفت.
کد خبر: ۳۵۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 05 January 2017
به گزارش تابناک قم، حسین نجابت در همایش «مبلغات» که با حضور جمعی از بانوان طلبه مبلغ استان قم به همت معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار کرد: بعضی‌ها گمان می‌کنند با پیوستن به تشکیلات بین المللی و همراهی کردن آن‌ها می‌توانند اسلام و نظام اسلامی را توسعه دهند، کسانی که چنین گمانی دارند یا جاهل هستند یا خائن، چون این تشکیلات بین المللی برای تسلط بر سایر دولت‌ها و گسترش نظام سلطه ایجاد شده است.
وی اضافه کرد: اگر مجامع بین المللی را همراهی کنیم وضعیت ایران بهتر از ترکیه نخواهد شد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تزویر نظام سلطه در درگیری حلب اجرایی شد ولی به موفقیت نرسید.

نجابت با بیان اینکه در حال حاضر ایران جزء 6 قدرت برتر موشکی جهان است، عنوان کرد: مذاکرات به کشور اقتدار نبخشیده است بلکه «ساخت موشک‌های دوربرد با خطای اندک» ایران را تبدیل به قدرت برتر موشکی جهان کرده و به کشور اقتدار بخشیده است و همچنین باور «ما می‌توانیم»، «تلاش» و «پیروی از ولایت فقیه» سبب شده دشمن از حذف ایران در منطقه عاجز گردد.

وی در ادامه با اشاره به تهدیدهایی که در فضای مجازی وجود دارد گفت: رهبر معظم انقلاب، فضای مجازی را به پرتگاه و قتلگاه جوانان تعبیر کرده اند و هدف از فعالیت‌های چشمگیر دشمنان اسلام در این فضا را نابودی خانواده و شکل گیری خانواده تک والدینی عنوان کرده اند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شورای عالی فضای مجازی قبل از اقدام برای گسترش پهنای باند اینترنت باید برای راه اندازی شبکه ملی مجازی اقدام کند، اغلب کشورها این شبکه را برای خود ایجاد کرده‌اند، محتویات فضای مجازی از فیلتر این شبکه عبور می‌کند و سپس به فضای مجازی داخلی وارد می‌شود.

نجابت ادامه داد: حزب الله لبنان در حقیقت در خط مقدم جنگ استکبار با ایران در حال جنگ است چرا که اگر حزب الله در درگیری با دشمنان شکست بخورد هدف بعدی دشمن، ایران خواهد بود.

وی ابراز کرد: شبهاتی که علیه اسلام و انقلاب اسلامی روانه فضای مجازی می‌شود ابتدا توسط اتاق‌های فکر در خارج از کشور پخته شده و سپس به فضای مجازی وارد می‌شوند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هر کجا پای اشرافیت به میان آمد، آقازاده‌ها شکل گرفتند، شکاف طبقاتی ایجاد شد و فساد مالی صورت گرفت.

نجابت ادامه داد: در جریان انتخابات عده‌ای به دلیل خودپسندی شرایط را واگذار کردند، اگر نیروهای انقلابی در انتخابات پیش رو نیز وحدت نداشته باشند شکست خواهند بود.

وی در بخش پایانی سخنانش گفت: کسی باید در صدر قرار بگیرد که دغدغه عملیاتی‌سازی رهنمودهای مدبرانه، خیرخواهانه و بصیرت آموز رهبر معظم انقلاب را داشته باشد و به فکر خدمت رسانی به جامعه اسلامی باشد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار