معاون آموزشی جامعه المصطفی از وجود نمایندگی جامعه المصطفی در ۶۰ کشور دنیا خبر داد.
کد خبر: ۳۵۶۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵ 07 January 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن قنبری با اشاره به اقدامات گسترده جامعه المصطفی اظهار داشت: جامعه المصطفی در سراسر دنیا دارای نمایندگانی برای انتقال گفتمان اصیل انقلاب بوده و در تلاش است مرجعیت علمی و دینی خود را در دنیا گسترش دهد.

وی بابیان اینکه جامعه المصطفی در بیش از 60 کشور دارای نمایندگی است، افزود: امروز جامعه المصطفی پتانسیل پذیرش و آموزش 30 هزار نفر از ملیت‌های مختلف دنیا را در خود دارد.

معاون آموزشی جامعه المصطفی با تأکید بر فارغ‌التحصیلی بیش از 35 هزارنفری تاکنون از جامعه المصطفی ابراز کرد: در دوره‌های مجازی این موسسه هم بیش از 5 هزار نفر از ملیت‌های مختلف ثبت‌نام و تحت آموزش هستند.

وی آموزش زبان فارسی را از برنامه‌های آموزشی جامعه المصطفی برشمرد و گفت: زبان فارسی‌زبان اسلام و شیعه است و یکی از دوره‌های موفق ما در جامعه المصطفی آموزش زبان فارسی بوده و بیش از سه هزار نفر در این دوره‌ها تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند.

قنبری مجتهد پروری را از برنامه‌های جامعه المصطفی دانست و عنوان کرد: در سطح 5 المصطفی نخبگان آموزشی و المصطفی جذب می‌شوند و هدف اصلی آن تربیت افرادی برای پاسخگویی به مقلدین است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار