رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان قم از برگزاری بیش از هزار محفل قرآنی در مدارس این استان تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۳۵۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 08 January 2017
به گزارش تابناک قم، جلال خدامحمدی گفت: یکی از فعالیت‌ها در حوزه نشر قرآن در مدارس برگزاری محافل انس با قرآن کریم است که تنها مخصوص محافل قرآنی نیست و در مناسبات مختلف محافل به آن ایام خاص اختصاص می‌یابد و بحث مهدویت نیز جزئی از برنامه‌های محافل قرآنی است.

وی گفت: هدف از برگزاری محافل انس با قرآن، نشر قرآن میان نوجوانان است زیرا این محافل در جذب آن‌ها به سوی قرآن نقش موثری دارد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد: در محافل قرآنی علاوه بر تلاوت قرآن، گروه‌های تواشیح و مدیحه سرایی عربی و مداحی نیز به اجرای برنامه می‌پردازند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از هزار محفل انس با قرآن در مدارس این استان برگزار شده است، گفت: هشت محفل قرآنی نیز با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی با عنوان طرح الگوی تلاوت برای دانش آموزان برگزار شده است.

خدامحمدی ضمن اشاره به فعالیت ۱۴ مرکز دارالقرآن در استان قم افزود: در زمینه قصه گویی قرآنی سال گذشته ۶۰ نفر از اساتید آموزش و پرورش دوره‌های تخصصی را گذرانده و در دارالقرآن‌ها و مدارس بکار گرفته شده‌اند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار