کد خبر: ۳۵۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹ 08 January 2017
تابناک / نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه نباید جامعه را ملتهب کنیم اذعان کرد: نباید با اختلاف های سیاسی سرگرم شده و از هدف اصلی و درد و رنج مردم غافل شویم.
 
آیت الله قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز(19 دی) در دیدار اعضای بسیج رسانه استان با وی با بیان اینکه قلم و بیان از مولفه های ارتقاء دانش و معرفت جامعه است گفت: آنچه که این قلم و بیان را پایدار و ماندگار می کند، عمل صادقانه است.
 

وی جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را اساس و پایه نظام دانست و گفت: باید در جامعه در خط ولایت فقیه حرکت کرده و از ایجاد اختلاف پرهیز کنیم و با هم نجنگیم.

 

آیت الله قربانی با تاکید بر اینکه نباید جامعه را ملتهب کنیم اذعان کرد: نباید با این اختلاف ها سرگرم شده و از هدف اصلی و درد و رنج مردم غافل شویم.

 

وی با بیان اینکه نباید سریع با یک اشتباه فرد را کافر و ضد انقلاب بنامیم اظهار کرد: در میدان انتخاباتی باید جذب حداکثری داشته و کسانی که ولایت و نظام را قبول دارند فارغ از جناح ها و حزب های سیاسی به نفع کشور رأی دهند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان عدم آگاهی به حقیقت اسلام و انقلاب را عامل برخی دشمنی ها دانست و افزود: اگر دنیا با حقیقت معارف اسلامی و انقلابی آشنا شود دیگر دشمنی نخواهد داشت.

 

آیت الله قربانی با بیان اینکه توسعه اسلام منافع کشورهای استکباری را به مخاطره می اندازد اظهار کرد: آشنایی با حقیقت برنامه های عقلانی و انسانی اسلام موجب توسعه و گسترش این دین در جهان شده است.

 

وی ادامه داد: دشمن با تشکیل فرقه های ضاله و گروه هایی چون داعش درصدد نشان دادن چهره ای غیرواقعی و خشونت بار در اسلام است تا از گرایش به اسلام جلوگیری کند.

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه اسلام دین رأفت و مهربانی است اذعان کرد: باید جهان را با حقایق جنایت هایی که با نام اسلام برای بهره برداری کشورهای استکباری می شود، آشنا کنیم و رحمت و رأفت دین اسلام را در دنیا نشان داده و بگوئیم که اسلام با هر نوع خشونتی مخالف است.

 

وی تاکید کرد: باید مردم را با فرهنگ تشیع ناب و مسائل دینی آشنا کرد و این وظیفه اصحاب قلم است که فرهنگ جامعه را ارتقاء دهند.

 

آیت الله قربانی با تصریح اینکه بسیاری از مردم با مسائل ابتدایی اسلام آشنایی ندارند گفت: هنگامی مردم با احکام دینی و رهنمودهای انقلابی آشنا می شوند اسلام را به عنوان آئین زندگی می پذیرند. همین گرایش به اسلام در جهان موج گرایش اهل تحقیق به برنامه های اسلام ناب را موجب شده است.

 

وی با اشاره به گسترش فضای مجازی و افزایش کاربران این شبکه ها تصریح کرد: استکبار از این فضا برای ترویج فساد اخلاقی و تضعیف باورهای دینی بهره می برد در حالیکه ما باید از این فضا استفاده بهینه کرده و حرف هایمان را به دنیا منتقل کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه خبرنگاران باید دردهای مردم را به گوش مسئولان برسانند تاکید کرد: من درود می فرستم به خبرنگارانی که دردها و محرومیت های مردم را منعکس کرده و مسئولان را به فکر کمک و خدمت به مردم مناطق محروم می اندازند.

 

امام جمعه رشت ادامه داد: مطالب را به گونه ایی بیان کنیم که در جهت تضعیف دولت نباشد، می گویند برجام چه کرد؟ انصاف داشته باشیم. جلوتر از رهبری نباشیم، هرجا که لازم باشد رهبر تذکر می دهد.

 

وی تاکید کرد: با برجسته کردن اختلافات آب به آسیاب دشمن نریزیم، حقایق را بازگو کنیم اما دشمن شاد نکنیم.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران حق مسلم دنیای اسلام را می گیریم اذعان کرد: حق ماست تا جلوی زیاده خواهی های غربی ها را بگیریم و قرآن را در جامعه حاکم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار