رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در پیامی با تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری گفت: ایشان همواره با امام راحل در همه مراحل حضور داشت و از معتمدترین افراد در نزد آن مرد بزرگ بود.
کد خبر: ۳۵۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 09 January 2017
به گزارش تابناک قم، در پیام تسلیت آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی آمده است: خبر بسیار ناگوار و غیر مترقبه ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی موجب تاثر و تاسف شدید گردید.

پیام ادامه یافته است: ایشان از شخصیت های کم نظیری بود که عمر شریف خویش را صرف مبارزه با طاغوت و استکبار و احیاء اسلام ناب محمدی و تشکیل حکومت اسلامی نمود. سیاست و جهاد را از اسلام و آموزه های قرآن و مکتب اهل بیت علیهم السلام به خوبی آموخت و در سر تا سر زندگی خود ‍پیاده کرد. 

در این پیام اضافه شده است: حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی در در صحنه های مختلف به خصوص در دفاع مقدس موجب دلگرمی امام راحل بود. ایشان بعد از ارتحال امام، نقش اول و اساسی در انتخاب رهبری معظم انقلاب را در خبرگان داشت و با افکار و اندیشه های بلند خود به دنبال استمرار، تحکیم و صدور انقلاب بود.
 
پیام حاکی است: اعتقاد راسخ به ولایت فقیه و حمایت های واقعی و اساسی ایشان از رهبری از ویژگی های آن مرد بزرگ بود. اعتنا به مبانی محکم امام خمینی در انقلاب در 2 جهت اسلامیت و جمهوریت، توجه عمیق به مردم و ارزش ملت از دیگر خصوصیات این شخصیت انقلابی بود.

آیت الله فاضل لنکرانی، ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را به همه ملت ایران، رهبری معظم، همه دلسوزان و دلدادگان انقلاب و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض کرده و از خداوند رحمت واسعه و علو درجات برای ایشان مسالت کرده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار