مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: سروش صلاح خود را در این دید که به پرسپولیس برود و ما از او ناراحت نیستیم.
کد خبر: ۳۵۷۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹ 09 January 2017
رحمان رضایی در گفت وگو با کاپ، درباره عقد قرارداد سروش رفیعی با پرسپولیس اظهار داشت: سروش یکی از بهترین های ایران است ما دوست داشتیم در تراکتورسازی بماند خودش هم گفته بود در ایران باشد برای تراکتورسازی بازی می کند اما حتما مصلحت را در این دیده که به پرسپولیس برود. من چون نمی دانم شرایط قرارداد او با پرسپولیس چگونه بوده است درباره اش قضاوتی نمی کنم و امیدوارم هرجا که هست موفق باشد. 

وی درباره این موضوع که گفته می شود امیر قلعه نویی از بابت این اتفاق ناراحت است گفت: من با امیرخان حرف نزده ام و نمی دانم چه نظری دارد اما آنچه مسلم است تمام اعضای تیم ما دوست داشتند سروش رفیعی در تراکتورسازی بماند. باشگاه هم تلاش خودش را انجام داد و تا جایی که من می دانم شب گذشته هم با او مذاکره شده بود.  خود من دیشب حول و  حوش ساعت 12 به سروش SMS دادم و پرسیدم وضعیتش به چه صورت است که جواب داد هنوز خبری نیست. در واقع هیچکس نمی دانست که او به پرسپولیس می رود. من در این مدت به خاطر ارتباط خوبی که با او داشتم بارها گفت وگو کردیم اما شاید پیشنهاد پرسپولیس برای سروش وسوسه انگیز بوده است. 

رضایی درباره این موضوع که گفته می شود پرسپولیسی ها با جذب رفیعی انتقام حضور نوراللهی و عالیشاه را از تراکتورسازی گرفته اند بیان داشت: حرفی ندارم. اگر دیدگاه آنها این است مبارکشان باشد. به نظر من فوتبال حرفه ای این مسایل را هضم نمی کند. بازیکن از این تیم به آن تیم می رود و این مساله طبیعی است.

 
 کیانی:از جدایی سروش ناراحت هستیم


مهدی کیانی در گفت وگو با  کاپ، درباره حضور سروش رفیعی در پرسپولیس اظهار داشت:از اینکه رفیعی از تراکتور رفت، ناراحتیم چون سروش بازیکن خوبی بود و مدت ها با هم بودیم و دوست نداشتیم این اتفاق بیفتد. ان شاالله در تیم جدیدش موفق شود و خوش بدرخشد. هواداران ما هیچوقت سروش را فراموش نمی کنند چون پسر باادب و با شخصیتی بود و برای تیم زحمت کشید.

وی افزود: مدیریت باشگاه و آقای قلعه نویی خیلی تلاش کردند تا سروش بماند اما تصمیم گیری با خود سروش بود. نمی دانم چرا اما قطعا خودش صلاح دانست به پرسپولیس برود. سروش صددرصد به پرسپولیس کمک می کند اما ما هم دو بازیکن توانمند به نام نوراللهی و عالیشاه جذب کرده ایم که آنها به ما کمک خواهند کرد. ما تیم کاملی هستیم. مثلا اگر من مهدی کیانی نباشم تیم ضربه نمی خورد چون ما بازیکنان خوبی داریم.  ان شاالله امسال هرکسی شایسته قهرمانی بود به این مقام برسد.

کاپیتان تراکتورسازی درباره دیدار آینده تیمش با استقلال خوزستان بیان داشت: بازی سختی است چون آنها تیم خوبی دارند. همیشه در خوزستان برابر استقلال بازی کردن سخت بوده است ولی ما هم جای اشتباه نداریم و می خواهیم با قدرت نیم فصل دوم را آغاز کنیم.

کیانی درباره جشن تولدش گفت: من 30 ساله شدم و تشکر می کنم از همه کسانی که به من محبت کردند و تولدم را تبریک گفتند. امشب هم در کنار خانواده ام هستم و جشن  کوچکی می گیریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار