رئیس پلیس راه استان قم:
رئیس پلیس راه استان قم گفت: در حال حاضر ترافیک قم عادی و روان است اما عصر امروز ترافیک سنگینی در راههای مواصلاتی و جاده ای در قم پیش بینی می شود.
کد خبر: ۳۵۸۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 10 January 2017
به گزارش تابناک قم، سرهنگ اردشیر جمشیدی راد افزود:با توجه به شرکت مردم در مراسم تشییع پیکر آیت الله رفسنجانی عزیمت به تهران از مسیر راههای مواصلاتی قم،تردد بالا و ترافیک نیمه سنگینی  در راههای مواصلاتی قم از صبح امروز وجود داشت.

وی تصریح کرد: پیش بینی می شود با توجه به اتمام مراسم و بازگشت مسافران در عصر امروز تردد بالا و ترافیک سنیگینی را در جاده های مواصلاتی قم به ویژه در جاده قم تهران داشته باشیم.

جمشیدی راد خاطرنشان کرد:از آن جایی که مسافران به صورت متفرقه رفته اند و به صورت یک باره باز می گردند بی شک راههای مواصلاتی قم در عصر شاهد ترافیک سنگینی خواهد بود.

وی توصیه کرد:مستفران در راه بازگشت از بین خطوط حرکت کنند همچنین پرهیز از شتاب بی مورد و سرعت غیر مجاز نیز توصیه می شود.

رئیس پلیس راه استان قم خاطرنشان کرد:مسافران در مسیر بازگشت به استان های خود هر دو ساعت یک بار توقف داشته باشند تا از خواب آلودگی که عاملی مهم در تصادفات مرگ بار است جلوگیری شود.

وی بیان کرد:متاسفانه در دو تصادف گزارش شده در روزهای اخیر علت سانحه خواب آلودگی بوده است که نشان دهنده اهمیت مسافران به استراحت کامل قبل از حرکت در جاده ها می باشد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار