شهردار خلخال از تشدید جمع آوری سد معابر و افزایش شدت برخورد با ایجاد کنندگان سد معبر در معابر عمومی این شهر خبرداد.
کد خبر: ۳۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹ 17 May 2015

به گزارش ایرنا،علی درویشی افزود: این طرح با هدف افزایش شدت برخورد با عوامل و ایجاد کنندگان سد معبر در معابر عمومی شهر با همکاری کارکنان واحد اجرائیات شهرداری با همکاری مسوولان قضایی و ماموران انتظامی اجرا می شود.

وی گفت: در جمع آوری سد معابر خلخال بخش وسیعی از معابر عمومی از جمله خیابان ها و پیاده روها از اشیا و لوازم دوره گردان و دستفروشان پاکسازی و مسیرهای مسدود شده ناشی از این کار بازگشایی می شود.

شهردار خلخال به اجرای مرحله دوم طرح تشدید با عوامل ایجاد کننده سد معابر در این شهر اشاره کرد و افزود: در اجرای مرحله دوم این طرح لوازم واحدهای صنفی ، کسبه و اصنافی که در معابر عمومی قرار داده شده جمع آوری و به انبار شهرداری منتقل می شود.

درویشی اظهار کرد: همچنین کار جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی واحدهای صنفی خلخال آغاز و تاکنون بیش از 300 تابلو و بنر تبلیغاتی از پیاده روها و خیابان های شهر جمع آوری و به انبار شهرداری انتقال یافته است.

شهردار خلخال بیان کرد: استرداد تابلوهای تبلیغاتی از شهرداری مستلزم سپردن تعهد کتبی و پرداخت جریمه منوط به ایجاد سد معبر از سوی صاحبان واحدهای صنفی است.

وی گفت: شهرداری خلخال اقدام به ارسال اخطار کتبی برای آن دسته از اصنافی که به هر نوع ایجاد سد معبر و مزاحمت عمومی برای مردم می کنند کرده که پس از پایان مهلت اخطار در صورت بی توجهی کسبه به اخطارهای شهرداری اشیا و لوازم بیرون از واحد صنفی از طریق ماموران واحد اجرائیات شهرداری جمع آوری و علاوه بر اعمال جرایم سنگین در حق صاحبان واحدهای صنفی مزاحم مردم واحد صنفی کسبه متخلف نیز پلمپ و تعطیل خواهد شد.

شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار