با توجه به بر کناری حجت الله رضایی سرپرست فرمانداری جهرم،وی به خبرگزاری ها گفته است که تغییر و برکناری من به جهت فشار برخی جناح های سیاسی به استانداری بوده است که بنده را عامل دلجویی استاندار از علی مطهری می دانستند.
کد خبر: ۳۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰ 17 May 2015
تابناک فارس:
چندی پیش در شیراز اتفاق عجیبی به وقوع پیوست که در طول انقلاب کمتر شاهد آن بوده ایم و یا تا این سطح رسانه ای نشده بود.
حمله به علی مطهری واکنش های زیادی را در پی داشت.گروه و جناح های مختلفی دست به اظهار نظرهای متفاوت زدند.

در پایان عده ای از جمله استاندار فارس و حجت الله رضایی سرپرست فرمانداری جهرم به دیدار علی مطهری رفتند که این دیدار با هدف دلجویی از ایشان انجام می شد.

حال عده ای در مورد وقوع این تغییر،فشار های گروه های سیاسی مخالف مطهری را موثر می دانند.در همین رابطه مشاور عالی استاندار فارس؛ سید محمد موسوی،بعد ازظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت:مجموعه استانداری و شخص استاندار تحت هیچ شرایطی در چنین مواردی به نظارت و نگاه‌های جناحی و سیاسی توجه ندارند بلکه تنها منافع مردم و خطوطی که توسط دولت ترسیم می‌شود را مد نظر قرار می‌دهند.

وی به انتشار برخی اخبار در برخی رسانه‌ها در خصوص این تغییر و جابجایی اشاره کرد و افزود: اینگونه خبر تنها به منظور تخریب دولت منعکس می‌شود.

مشاور عالی استاندار فارس فارس علت جابجایی در فرمانداری جهرم در یک سال گذشته را پایان یافتن زمان ماموریت فرماندار اسبق این شهرستان شهرستان عنوان کرد و افزود: در آن مقطع با تصمیم استاندار فارس «رضایی» به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد و طی مدت حدود ۱۰ ماه گذشته نیز مشغول به کار بوده است.

موسوی ادامه داد: درخواست مردم شهرستان جهرم طی چند سال گذشته حضور یک فرماندار بومی در این منطقه بوده که استانداری فارس پس از بررسی گزینه‌های مختلف یکی از مدیران کل استانداری که بومی شهرستان جهرم و سابقا شهردار جهرم بوده است برای این پست به وزارت کشور پیشنهاد داد.

مشاور عالی استاندار فارس یادآور شد: حکم «صحراییان» به عنوان فرماندار ویژه شهرستان جهرم توسط وزیر کشور صادر شده و شایعات موجود در سایت‌ها در خصوص مخالفت وزیر در این راستا بی‌اساس است.

وی «حجت الله رضایی» را یک نیروی همراه با دولت خواند و تاکید کرد با توجه به توانمندی رضایی از وی در مناصب دیگر استفاده خواهد شد.

موسوی در پاسخ به این سئوال که پس از حادثه مربوط به علی مطهری، «رضایی» باعث ملاقات و دلجویی استاندار از علی مطهری شد، گفت: «رضایی» تنها به عنوان یک همراه استاندار را در این دیدار همراهی کرد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
حرف موسوی،قانع کننده نیست!
کیوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
استاندار فارس احمدی نژادیه و متاسفم برای دولت که اینقد ضعیف عمل میکنه
saed
|
Singapore
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
.....امیدوارم با ترمیم دولت در اینده ما شاهد استانداری شایسته و البته قاطع باشیم
مولایی
|
-
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
این استاندارد در حد و اندازه فارس نیست فقط شعار میده به سبک صدسال پیش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار