محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز در گردهمایی فرمانداران استان گیلان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: فرمانداران با اقتدار تمام، اصل بی‌طرفی را در انتخابات رعایت کنند.
کد خبر: ۳۶۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 18 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز در گردهمایی فرمانداران استان گیلان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: فرمانداران با اقتدار تمام، اصل بی‌طرفی را در انتخابات رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه اعضای ستاد انتخابات استان هفته‌ آینده منصوب می‌شوند، افزود: ما باید بی‌طرفی خود را در انتخابات حفظ کنیم و نقش فرمانداران در شهرستانها به منظور ایجاد روحیه‌ نشاط و شادابی انتخاباتی بسیار مهم است و باید با همدلی و همزبانی به دنبال برگزاری پرشور و با نشاط انتخابات باشیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه براساس سیاست‌های وزارت کشور استانداری از تمامی احزابی که مجوز قانونی دارند و دارای شناسنامه هستند حمایت می‌کند، گفت: نوع رفتار فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات و حضور آنان در محافل مختلف نباید به گونه‌ای باشد که بی طرفی ما را در انتخابات زیر سئوال ببرد.

نجفی، رعایت عدالت در برخورد با احزاب و گروه های سیاسی رانیز مهم عنوان کرد و گفت : با هر فرد، گروه، جریان و اندیشه‌ی خاص و افراطی که بخواهد فراتر از موارد قانونی رفتار کند با اقتدار برخورد کنید.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: فرمانداران از افراد امین و بی‌طرف در جریان برگزاری روند انتخابات بهره بگیرند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار