تابناک گیلان / سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: در مملکت ما اقتصاد مقاومتی شامل حال کسی مثل کی روش نمی شود.
کد خبر: ۳۶۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳ 18 January 2017

تابناک گیلان / سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: در مملکت ما اقتصاد مقاومتی شامل حال کسی مثل کی روش نمی شود.

محمد مایلی کهن اظهارداشت: هفته گذشته اتفاقات تلخی رخ داد متاسفانه کاظم سیدعلی خانی را از دست دادیم. او واقعا بچه عاطفی و با احساسی بود. به قول قدیمی ها آقا کاظم مشتی بود. حبیب زرین نام نیز پسر نازنینی بود که او را هم از دست دادیم. ضمنا اتفاق تلخ دیگر درگذشت دختر دلبند آقای دنیامالی بود. از خداوند می خواهم به خانواده این عزیزان صبر بدهد.  آقای دنیامالی یک تنه مشکلات تیمی مثل ملوان را به دوش می کشد. ان شاالله مردم قدر ایشان را بدانند. این اتفاقات من را تکان داد. متاسفانه نتوانستم در مراسم این عزیزان شرکت کنم اما روز جمعه که به تهران آمدم صبح زود بر مزار آنها حاضر شدم.

وی درباره وضعیت ملوان خاطرنشان کرد:تمرینات مان را دنبال می کنیم بازی سختی برابر فولاد یزد داریم. ما نباید به این صدرنشینی دلخوش باشیم و گول آن را بخوریم. جدول فعلی حقیقی نیست و کارمان بسیار دشوار است. ما در بازی آینده یکی از مدافعان خوب مان به نام مهدی رستمی را به خاطر پارگی رباط در اختیار نداریم. 

مایلی کهن در پاسخ به این سوال که آیا بحران اخیر سپیدرود رشت به نفع آنهاست گفت: اصلا به دنبال این نیستیم که از بحران رقبای مان استفاده کنیم. من همیشه گفته ام و باز هم می گویم که ما رفاقت داریم و فوتبال جنگ نیست. هرچند عده ای از این مساله خوشحال نیستند.

سرمربی ملوان درباره وضعیت مالی باشگاهش تصریح کرد: شما می دانید که مبالغ قراردادهای ملوان این فصل با گذشته متفاوت بوده است تا امروز باشگاه به تعهدات خود عمل کرده و آقای دنیامالی تلاش بسیاری می کند تا بازیکنان آرامش خاطر داشته باشند.

وی درباره بیانیه های اخیر کی روش و استعفایش گفت: این استعفاها الکی است او کجا برود بهتر از ایران. اصلا کجا می تواند اینگونه پول بگیرد و اینگونه رفتار کند. جالب است که او برانکو را حسود نامیده در صورتی که خود کی روش است که حسادت می کند. مگر تیم ملی ارث پدری اش است. همه فدراسیون را زیر سوال می برد و کسی هم جلویش را نمی گیرد. یک نفر به من بگوید ایشان این دو، سه ماه کجا بود و چه کار می کرد؟ هر جوری که می خواهد رفتار می کند و می داند کسی به او از گل نازکتر نمی گوید. 

مایلی کهن درباره بیانیه های اخیر کی روش گفت: اینکه خودش این بیانیه ها را می نویسد یا افراد دیگر باید بگویم قطعا مشاوران خوبی دارد که به او یاد می دهند چه کار کند. کی روش کارمند ماست اما الان او رییس شده و همه فوتبال ایران به کارمندان او تبدیل شده اند. همه جوره هم حمایت می شود. جالب است که افرادی که کی روش بیشترین توهین را به آنها می کند از او بیشترین  حمایت را می کنند. 

وی اذعان داشت: بنده تعارف ندارم ما اگر با این مربی به مشکل خورده ایم به خاطر این است که برنامه ریزی نداریم. ایشان این همه بیانیه می دهد و توهین می کند اما کسی حرفی نمی زند. بنده یک بیانیه دادم و به خاطر همان از تیم می رفتم.خب چرا این آقا نمی رود. تمام این استعفا ها هم دروغ است کجا برود بهتر از ایران. 4 روز داخل مملکت ماست و 400 روز بیرون.

سرمربی ملوان بندر انزلی گفت: اقتصاد مقاومتی در مملکت ما فقط این شده که اضافه کار کارمندان را قطع کنند یعنی کارمندی که در 15 ساعت اضافه کار داشت آن را قطع کرده اند و گفتند سال اقتصاد مقاومتی است اما یک نفر به این آقای کی روش نمی گوید بالای چشمش ابرو است. او هم خوب به ریش ما می خندد. 

مایلی کهن در پایان گفت: هنوز درگیر دعواها و جنگ های بی حاصل هستیم. ای کاش این دعواها به خاطر پیشرفت مملکت مان بود. همین الان شما ببینید که بعد از فوت آقای هاشمی رفسنجانی چقدر بنر در شهرهای مختلف زده اند. خدا رحمت کند آقای رفسنجانی را.اگر به جای هزینه برای این همه بنر پول آن را به افراد نیازمند می دادند روح آقای رفسنجانی شادتر می شد. مشکلات ما یکی، دو تا نیست الان تهران آلودگی هوا دارد و شمال آلودگی زمین. به خدا قسم به خاطر این مسایل از درون گریه می کنم. دعواهای مان هم که سر کار نیست. شما بیایید همین بندر انزلی را ببینید من به شما قول می دهم اگر افرادی مثل آقای کرباسچی و یا آقای قالیباف بیایند انزلی این بندر مثل ونیز می شود. مشکل آلودگی هوای تهران هم به نظر من قابل حل است اما منم منم ها اجازه نمی دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار