معاون اداره آموزش و پرورش آبیک:
معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک گفت: وجود معارض در پروژه مدرسه شبانه‌روزی شهر خاکعلی سبب شده این پروژه حدود یک سال متوقف شود.
کد خبر: ۳۶۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 18 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، علیرضا اینانلو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: برای احداث یک‌باب واحد آموزشی شبانه‌روزی در شهر خاکعلی، زمینی به مساحت چهار هکتار از سوی یک فرد خیّر به اداره آموزش‌و‌پرورش شهرستان اعطا شد.

وی افزود: در حین اجرای پروژه مذکور، فرد خیّر اذعان کرد که زمین واگذار شده به اداره آموزش‌وپرورش شهرستان آبیک برای احداث مدرسه شبانه‌روزی شهر خاکعلی بیش از پنج هزار مترمربع است که هزینه زمین اضافه باید پرداخت شود.

معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک مبلغ زمین اضافی مدرسه مذکور را 300 میلیون ریال ذکر کرد و ادامه داد: به علت وجود معارض، پروژه مدرسه شبانه‌روزی شهر خاکعلی حدود یک سال است که متوقف شده و در حال حاضر به دلیل مشکل حقوقی، از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین نسبت به ادامه عملیات اجرایی اقدامی صورت نمی‌گیرد.

اینانلو با اشاره به پیشرفت حدود 60 درصدی مدرسه شبانه‌روزی شهر خاکعلی اضافه کرد: برای تکمیل این مدرسه یک میلیارد و 150 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته که در صورت پرداخت کامل هزینه زمین به معارض، این پروژه از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین تکمیل و مهرماه سال 96 به اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک تحویل داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر از سوی استانداری قزوین 180 میلیون ریال به معارض پروژه پرداخت شده و پرداخت مابقی هزینه هم از سوی شهرداری و شورای شهر خاکعلی و بخشدار بشاریات قول مساعد داده شده است.

معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک اظهار امیدواری کرد: مابقی هزینه زمین از سوی مسؤولان بخش بشاریات، شورای شهر و شهرداری این شهر تا پایان امسال پرداخت شود تا اعتبار جذب شده برای مدرسه هزینه شده تا پروژه به اتمام رسیده و سال آینده تحصیلی به بهره‌برداری برسد.

اینانلو یادآور شد: در حال حاضر سقف و دیوارکشی مدرسه شبانه‌روزی شهر خاکعلی احداث شده و نازک‌کاری این پروژه باقی‌ مانده است.

وی با اشاره به انسداد چاه نشست کرده حیاط مدرسه شهید اصغریان شهر خاکعلی و دو چاه فاضلاب داخل یکی از کلاس‌های این مدرسه گفت: چاه جدیدی در این مدرسه احداث شده و آب داخل حیاط مدرسه با لوله‌گذاری به جوی آب خارج از مدرسه هدایت می‌شود.

به گزارش فارس، احداث پروژه دبیرستان شبانه‌روزی پسرانه شهر خاکعلی از مصوبات دور دوم سفر هیئت‌دولت دهم بوده که با گذشت هفت سال همچنان تکمیل نشده و به بهره‌برداری نرسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار