رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اهتمام به امور فرهنگی و ورزشی، بهبود عبور و مرور شهری و بهبود محیط شهری در اولویت بودجه سال 96 شهرداری قزوین است.
کد خبر: ۳۶۲۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶ 18 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین امشب، فرج اله فصیحی‌رامندی، در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار کرد: بودجه پیشنهادی سال 96 شهرداری قزوین به‌موقع تقدیم اعضای شورای اسلامی شهر قزوین شده است.

فصیحی‌رامندی ابراز کرد: شورای اسلامی شهر قزوین تلاش می‌کند تا 22 بهمن بودجه پیشنهادی سال 96 شهرداری را تصویب کند و به‌موقع تحویل شهرداری قزوین بدهد.

وی بابیان اینکه در این بودجه به سند چشم‌انداز برنامه ششم و سیاست‌های ابلاغی وزارت کشور توجه شده است، بیان کرد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، توسعه همه‌جانبه شهری و توجه به مناطق کمتر توسعه‌یافته نیز در این بودجه مدنظر قرارگرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین افزود: اهتمام به امور فرهنگی و ورزشی، بهبود عبور و مرور شهری و بهبود محیط شهری از موارد دیگر بوده که در اولویت بودجه سال 96 شهرداری قزوین است.

این مسوول گفت: با توجه به موارد یادشده، روند بررسی بودجه در شورای اسلامی شهر قزوین راحت‌تر و آسان‌تر می‌شود.

فصیحی‌رامندی خاطرنشان کرد: در بررسی بودجه پیشنهادی سال 96 شهرداری قزوین باید اهداف کمی برنامه اول 5 ساله توسعه شهرداری قزوین در اختیار اعضای شورای اسلامی شهر قزوین قرار بگیرد تا این بودجه با دقت بیشتری بررسی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: باید بودجه یادشده برای آگاهی دهی عموم به شهروندان قزوینی انتشار یابد تا آن‌ها از جزئیات این بودجه مطلع شوند.

وی به باغستان‌های سنتی اشاره کرد و گفت: باید کاری کرد که انگیزه صاحبان باغ در حفظ و نگهداری باغ‌های خود افزایش یابد تا شاهد احیای این باغستان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار