استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکونی در استان برای محرومان و نیازمندان باید با سرعت بیشتری انجام شود تا بتوانیم کام نیازمندان فاقد مسکن را با تامین سرپناه شیرین کنیم.
کد خبر: ۳۶۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹ 18 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، فریدون همتی روز چهارشنبه در دیدار با ابراهیم بازیان مشاور رئیس کمیته امداد امام خمینی قزوین که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: از مجموع واحدهای پیش بینی شده نحرومان در استان ۲۰۰ واحد در روستاهاست که باید بسرعت برای عملیاتی شدن آن اقدام کنیم تا در دهه فجر کلنگ آن به زمین زده شود.

استاندار قزوین بیان کرد: در سفر هیئت دولت به استان ۸۰ میلیارد تومان برای ایجاد ۵ هزار شغل اختصاص یافته که با تعیین تیم کارشناسی ضمن رصد کارهای انجام شده پیگیر هستیم تا تسهیلات بخوبی هزینه شود و به تولید و اشتغال کمک کند.

همتی اضافه کرد: ساخت مسکن در کنار تامین سرپناه برای نیازمندان می تواند به اشتغال استان هم کمک کند و همه باید برای رونق این بخش همت کنیم.

وی گفت: دولت تدبیرو امید اهتمام ویژه ای در ساخت مسکن محرومان کشور دارد و این امر با یک هماهنگی تیمی و مشارکت بنیاد مسکن و بسیج سازندگی در استان پیگیری می شود.

استاندار تصریح کرد: در بخش کشاورزی هم در استان ظرفیت های خوبی داریم و قرار است شهرک ۱۰۰۰ هکتاری گلخانه ای در استان احداث شود که هر هکتار گلخانه معادل ۱۵ هکتارکشت در فضای باز است که در این راستا نیز کمیته امداد می تواند مشارکت کند.

آماده واگذاری اردوگاه ضیاء آباد به کمیته امداد هستیم

همتی اضافه کرد: اردوگاه شهر ضیاء آباددر تاکستان نیازمند تکمیل شدن است و آمادگی داریم این مجموعه را برای سرمایه گذاری به کمیته امداد واگذار کنیم تا برای استانهای مسیر مورد استفاده قرار گیرد.

وی اظهارداشت: این اردوگاه می تواند به عنوان یک مجموعه بزرگ دانش آموزی هم مورد استفاده قرار گیرد و امیدواریم مسئولان کمیته امداد برای سرمایه گذاری بررسی لازم را انجام دهند.

در ادامه این نشست که ابوالفضل یاری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان نیز حضور داشت علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین هم گفت: از مجموع یک هزار واحد مسکونی احداث شده در ناحیه شهری مهرگان ۶۰۰ واحد آماده واگذاری است که در صورت ثبت نام افراد نیازمند می توانیم نسبت به واگذاری اقدام کنیم.

معاون عمرانی استانداری قزوین اظهارداشت: در استان از مجموع ۱۲۰۰ واحد ویژه نیازمندان ۲۰۰ واحد در روستاهاست که زمین ۸۰ واحد واگذار شده است.

فرخزاد نیز برای احداث مجتمع تفریح، رفاهی و ورزشی با مشارکت استان قزوین و کمیته امداد کشور اعلام آمادگی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار