برای رسیدن به چشم‌انداز 1404 مساجد
معاون بسیج مساجد و محلات سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: برای رسیدن به چشم‌انداز 1404 مساجد، همیاری رسانه‌های انقلابی همانند خبرگزاری فارس می‌تواند راهگشای آینده در زمینه رسیدن به اهداف عالیه انقلاب باشد.
کد خبر: ۳۶۳۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴ 18 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد سروری ظهر امروز در بازدید از خبرگزاری فارس قزوین اظهار داشت: رسانه‌ها به عنوان ابزار قدرتمند فرهنگی نقش بی‌بدیلی در فرهنگ و رفتار افراد جامعه دارند چراکه در دنیای امروز تمام مستکبران با ابزار رسانه، جنگ نرم را برای تسخیر افکار و اذهان مردم ملت‌ هدایت می‌کنند که جمهوری اسلامی در این زمینه باید خود را مجهز کند.

وی با بیان اینکه آگاهی به زمان و شناخت اهداف دشمنان از شاخصه‌های رسانه حزب‌اللهی بوده است، افزود: خبرگزاری فارس در این زمینه به عنوان یک رسانه قدرتمند، بازوی توانمند نیروهای انقلابی بوده و در مسیر شناخت انقلاب اسلامی و اهداف و آرمان‌های امام خمینی‌(ره) و مقام رهبری نقش بسزایی داشته است.

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت در بین مخاطبان نسل امروز و فردا از دیگر شاخصه‌های خبرگزاری فارس بوده که همواره به عنوان سربازان و افسران جنگ نرم در خدمت نظام و انقلاب اسلامی است و ادامه این مسیر موجب رویش‌های نیروهای انقلابی در حوزه فرهنگی و خبر می‌شود.

سروری با اشاره به نقش مساجد در حوزه اطلاع‌رسانی تصریح کرد: مساجد هم به عنوان پایگاه رسانه‌ای می‌تواند عمل کند و بازوی توانمند رسانه‌های انقلابی باشد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: آگاهی‌بخشی، بیداری مردم و ارتقا سطح بصیرت جامعه از جمله اهداف رسانه‌های انقلابی بوده که همواره باید پاسداشت ارزش‌های انقلاب و اسلام ناب محمدی باشد.

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمن یادآور شد: امروز تمام دنیای کفر و استکبار با حربه‌های مختلف و ابزار رسانه‌ای قدرتمند خود علیه منافع ملی و انقلابی اقدام می‌کند که رسانه‌های کشور به عنوان سرداران این عرصه، نقش بی‌بدیل خود را در مقابله با استکبار ایفا کرده‌اند.

سروری در ادامه به نقش رسانه‌ها با محوریت مسجد اشاره کرد و گفت: خبرگزاری فارس به عنوان رسانه‌ای قدرتمند توانسته است نیروهای ارزشی را تحویل انقلاب دهد که همگی از بطن مساجد پرورش و رشد یافته‌اند.

* هم‌افزایی نیروهای انقلاب موجب رشد نظام می‌شود

این مسؤول خاطرنشان کرد: خبرنگاران لحظات ماندگاری از تاریخ ملت‌ها و انقلاب اسلامی ثبت کرده‌اند که چراغ راه نسل حاضر و آینده است.

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: اصحاب رسانه‌ باید انسان‌ساز باشند چراکه قلم‌های بیدار حافظان رهایی‌بخش بوده که اذهان مردم را از هجوم امواج‌های خانمانسوز دشمنان محافظت می‌کند و آحاد مردم جامعه در عرصه جنگ نرم با دشمنان نیاز به رسانه‌های قدرتمند و انقلابی دارند.

سروری بیان کرد: دنیا در شرایطی قرار دارد که از رسانه برای بالا بردن امنیت روانی و ملی استفاده می‌کند و استکبار برای مرعوب ساختن انقلاب اسلامی با تمام توان رسانه‌ای خود به میدان آمده تا موجب تغییر باورها شود.

وی مطرح کرد: با اعتمادی که به نیروهای جوان و افراد خالص در این عرصه وجود دارد جای نگرانی نیست زیرا کشور با تمام تنگناها سربلند و پیروز بوده و در این میان هم مساجد به عنوان یکی از اولویت‌های فرهنگی می‌تواند رسانه محله باشد.

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: برای رسیدن به چشم‌انداز 1404 مساجد، همیاری رسانه‌های انقلابی همانند خبرگزاری فارس می‌تواند راهگشای آینده در زمینه رسیدن به اهداف عالیه انقلاب باشد.

سروری گفت: فراهم شدن زمینه تعامل، همگرایی و هم‌افزایی نیروهای انقلاب موجب رشد شتابان در تمام عرصه‌ها می‌شود و برای پیشرفت باید قلب‌ها و ذهن‌ها آماده باشد که این امر در دنیای امروزی بدون رسانه قدرتمند امکان‌پذیر نیست.

این مسؤول با بیان اینکه بسیج به عنوان بازوی توانمند انقلاب حضور فعال خود را همواره در مراحل بحران و سازندگی انقلاب اعلام داشته، افزود: رسانه‌ها و خبرنگاران هم در این زمینه بسیجیان واقعی جنگ نرم بوده که می‌توانند نقش خود را به درستی ایفا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار