مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج):
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: باید زوایای پنهان انقلاب را برای مردم تبیین کنیم چراکه راز ماندگاری انقلاب در هنر شهادت و شهدا نهفته است.
کد خبر: ۳۶۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷ 18 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حجت‌الاسلام علی معبودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص کنگره ملی شهید شاخص فرهنگیان کشور شهید قدرت‌الله چگینی اظهار داشت: برگزاری این کنگره از اقدامات مطلوبی بوده که سازمان بسیج متولی آن است .

وی افزود: شهید چگینی به دلیل الهی بودنش مورد خشم و کینه منافقان کوردل قرار گرفت و در جلوی منزل خود توسط تروریست‌ها به شهادت رسید.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: شهید چگینی در راه مقابله و مبارزه با کج‌روی‌ها به شهادت رسید و در حافظه تاریخی ملت ایران ماندگار شد که از خصوصیات برجسته این معلم شهید می‌توان به تعلیم و تدریس قرآن اشاره کرد که در روز شهادت خود هم به نیت آموزش قرآن از منزل خارج می‌شود و توسط بدترین انسان‌ها به شهادت می‌رسد.

معبودی با بیان اینکه شهید قدرت‌الله چگینی در استان‌های غربی به عنوان معلم در دوران ستم‌شاهی حضور داشته است، یادآور شد: این شهید بزرگوار در دوران خدمت خود خدمات بسیاری را به مناطق محروم ارائه داده که فراموش نشدنی است.

این مسؤول گفت: شهید چگینی تلاش بسیاری برای آشنا کردن جامعه با مفاهیم قرآنی کرد و در راه دفاع از ارزش‌ها و حریم ولایت تا آخرین قطره خون خود گام‌های مؤثری برداشت و در راه مبارزه با کفر با خدای خود معامله کرد.

* شهادت هنر مردان خداست

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه شهادت هنر مردان خداست، مطرح کرد: شهید چگینی مرد راستین الهی بود که با نثار خون خود فرهنگ عاشورا را زنده نگه داشت تا نسل‌های امروز و آینده چهره منافقان را بهتر بشناسند.

معبودی تشریح کرد: شهدا سرمایه‌های عظیم جامعه هستند که صاحبان این سرمایه اگر قدرشناس باشند، می‌توانند در برابر تمام آسیب‌ها، خود و کشور را بیمه کنند.

وی بیان کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی ثابت شده است که هر پیشرفتی در کشور صورت گرفته برگرفته از مکتب شهدا بوده و امروز هم فرهنگیان و معلمان بیش از سایر اقشار جامعه می‌توانند سیره و اخلاق این شهید بزرگوار را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره سالروز فرار شاه خائن در 26 دی ماه گفت: فرار شاه و آمدن امام خمینی(ره) به ایران نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و ایران است که دست تمام ابرقدرت‌ها از منابع ایران کوتاه شد و پیشرفت‌های مهمی در عرصه‌های مختلف به دست آمد.

معبودی یادآور شد: باید زوایای پنهان انقلاب را برای مردم تبیین کنیم چراکه راز ماندگاری انقلاب در هنر شهادت و شهدا نهفته است و امروز برخی همسو با دشمنان به دنبال کمرنگ کردن جهاد و شهادت در جامعه هستند.

این مسؤول ادامه داد: هنرمندان و قلم به دستان باید تلاش کرده که چهره واقعی انقلاب را معرفی و فجایع رژیم گذشته را برای مردم بازگو کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار