معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان فارس گفت: شاخص ترین جایزه در زمینه طراحی در نمایشگاه دموتکس سال 2017 که در شهر هانوفر آلمان برگزار شد به فرش ذوالانواری عضو کنسرسیوم صادراتی فرش دستباف فارس اهدا شد.
کد خبر: ۳۶۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲ 21 January 2017
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس: شهرام کمال زاده با اشاره به اینکه این جایزه بالاترین و با ارزش ترین تقدیر در این زمینه است، اظهار داشت: این عضو شاخص کنسرسیوم پیشرو صادراتی فرش دستباف فارس، برای دومین بار متوالی، برنده بهترین جایزه در طراحی فرش بر اساس رای خریداران و بازدید کنندگان شد.
وی افزود: دست بافته های خوشه فرش فارس در غرفه فرش ذوالانواری در نمایشگاه دموتکس ٢٠١٧ آلمان علاوه بر اینکه با استقبال گسترده شرکت کنندگان در این نمایشگاه مواجه شد، برتری قاطع خود را در طراحی اصیل در دوره معاصر تثبیت کرد و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب را در تولیدات خود به نمایش گذاشت.
وی افزود: در نمایشگاه یاد شده در غرفه شرکت فرش ذوالانواری که از بزرگترین صادرکنندگان فرش کشورمان به شمار می آید، انواع فرش دستباف، گلیم و گبه استان فارس عرضه شد.
کمال زاده ادامه داد: نمایشگاه بین المللی دموتکس آلمان به عنوان مهمترین رویداد در حوزه فرش و کفپوش ها در جهان به مدت چهار روز در هانوفر آلمان برپا بود.
همچنین در بخش های جانبی نمایشگاه دموتکس 2017 آلمان که از بیست و پنجم تا بیست و هشتم دی ماه 95 برگزار شد، آخرین روند بازار و دستاوردها و فناوری روز دنیا توسط متخصصان این هنر- صنعت، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
نمایشگاه دموتکس هانوفر آلمان، یکی از حرفه ای ترین نمایشگاه های تجاری در کشور آلمان و جهان محسوب می شود که به طور انحصاری به صنعت نساجی، طراحی فرش، کفپوش و معماری اختصاص دارد و با توجه به استقبال زیاد بازدیدکنندگان از سراسر جهان، این نمایشگاه محل مناسبی برای ارتباط بدون واسطه تولید کنندگان و تجار با یکدیگر برای شناسایی سلیقه های مشتریان و نیاز بازار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار