مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین خواستار شد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: از مسؤولان و مردم استان قزوین استدعا می‌کنم تدابیری بیاندیشند تا به چهارشنبه‌سوری نه بگوییم و این فرهنگ را نهادینه کنیم.
کد خبر: ۳۶۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲ 22 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین خبرگزاری فارس از قزوین، اعضای سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین عصر دیروز به پایگاه آتش‌نشانی شهید بابایی مراجعه و ابراز همدردی خود را با آتش‌نشانان اعلام کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در این جلسه از سیل عظیم ابراز احساسات مردم و ارگان‌های دولتی تشکر کرد و گفت: از شب گذشته قشر عظیم مردم، خانواده‌ها، ادارات و ارگان‌ها با اهدای گل و عرض تسلیت، خود را در این حادثه دل‌خراش سهیم دانستند.

ابوالفضل ذوالقدر افزود: این قدرشناسی مردم مسؤولیت آتش‌نشانان را در خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان بیش از پیش افزایش داده و موجب می‌شود آتش‌نشانان جان خود را در طَبق اخلاص گذاشته و به دل آتش بزنند.

وی با بیان اینکه هیچ چهارشنبه‌سوری نیست که در آن آتش‌نشانان آماده‌باش نباشند، مطرح کرد: از مسؤولان و مردم استان قزوین استدعا می‌کنم تدابیری بیاندیشند تا به چهارشنبه‌سوری نه بگوییم و این فرهنگ را نهادینه کنیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین تصریح کرد: دو گروه در صحنه حادثه پلاسکو حضور یافته و به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه و با اهدای خون به حادثه‌دیدگان امدادرسانی کردند و گروهی دیگر هم افرادی بی‌تفاوت بودند که به سادگی از کنار این حادثه گذشتند.

ذوالقدر به فهم بالای اجتماعی مردم ایران اشاره و عنوان کرد: یکی از دانش‌آموزان قزوینی برای ابراز همدردی با خانواده‌های شهدای این حادثه و به یاد شهدای آتش‌نشان یادداشتی را به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ارسال کرده بود که این نشان از بزرگ‌منشی فرزندان این مرز و بوم است.

این مسؤول با بیان اینکه دوره‌های آموزشی پیشگیری و اطفا حریق رایگان برای مردم برگزار می‌شود، ادامه داد: در این دوره‌های آموزشی تمام مردم، ارگان‌ها و ادارات می‌توانند شرکت کنند.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین هدف از برگزاری این دوره‌ها را آشنایی مردم با شرایط بحرانی همچون مقابله با حوادث عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار