رئیس سازمان بسیج دانشجویی قزوین:
رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: اشخاصی همانند اباعبدالله‌الحسین(ع)، 17 هزار شهید ترور و این شهدای آتش‌نشان از یادها فراموش نمی‌شوند چراکه فرهنگ و تفکر این افراد سرلوحه زندگی سایر مردم می‌شود.
کد خبر: ۳۶۴۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶ 22 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، اعضای سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین عصر دیروز با مراجعه به پایگاه آتش‌نشانی شهید بابایی و اهدای گل این حادثه را به جامعه آتش‌نشانان کشور تسلیت گفتند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به اینکه بعضی از دانشجویان به نمایندگی از دانشگاه‌های قزوین در مراسم امروز شرکت کردند، اظهار داشت: این دانشجویان به نمایندگی از دانشگاه‌های بین‌الملل، رجا، علوم پزشکی و علمی کاربردی و سایر دانشگاه‌های استان در مراسم امروز حاضر شدند تا با آتش‌نشانان و خانواده شهدای آتش‌نشان ابراز همدردی کنند و تسلی خاطر بازماندگان باشند.

مهدی برزگر افزود: یکی از آتش‌نشانان حاضر در محل حادثه به دلیل سوختگی بسیار و تحمل یک روز درد در بیمارستان به شهادت رسید که این فرد عضو بسیج بوده و برای اعزام به سوریه هم ثبت‌نام کرده بود.

وی با بیان اینکه برخی از افراد بعد از مرگ فراموش می‌شوند، تصریح کرد: اشخاصی همانند اباعبدالله‌الحسین(ع)، 17 هزار شهید ترور و این شهدای آتش‌نشان از یادها فراموش نمی‌شوند چراکه فرهنگ و تفکر این افراد سرلوحه زندگی سایر مردم می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین عنوان کرد: این گردهمایی و حضور در مراسم به صورت خودجوش و از سوی سازمان بسیج دانشجویی صورت گرفته و هدف از این حضور هم ابراز همدردی با خانواده‌های بازماندگان حادثه پلاسکو است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار