به مناسبت ایام‌الله فجر صورت می‌گیرد؛
کرمانشاه- مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از برگزاری « جشنواره غذاهای محلی و هنرهای سنتی» در کرمانشاه و به مناسبت ایام‌الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۳۶۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 22 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از مهر،شکوفه یعقوبی در خصوص برنامه های بسیج جامعه زنان طی ایام الله دهه فجر گفت: برنامه‌های متعدد و متنوعی توسط حوزه های مقاومت بسیج خواهران در استان کرمانشاه به این مناسبت تدارک دیده شده است.

وی افزود: علاوه بر فضاسازی در پایگاه‌های مقاومت بسیج جامعه زنان در سراسر استان، برنامه های دیگری نیز چون مسابقات ورزشی از جمله کوه پیمایی، برپایی نشست های روشنگری و محافل انس با قرآن در دستور اقدام است.

مسئول بسیج  جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، از برگزاری «جشنواره غذا و هنرهای سنتی» در کرمانشاه به عنوان یکی از شاخص ترین برنامه های را از جمله برنامه های شاخص بسیج جامعه زنان استان طی دهه فجرعنوان کرد.

وی هم چنین از سرکشی به سرای سالمندان به همراه فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و اهدای خون در سراسر حوزه های مقاومت به عنوان دیگر برنامه های این ایام یاد کرد.

یعقوبی از برگزاری مسابقات خاطره نویسی و مقاله نویسی با موضوع انقلاب  نیز به این مناسبت خبر داد.

وی از حضور نیروی بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در مزار شهدا و غبار روبی مزار شهدا توسط آنان، دیدار با خانواده های شهدای انقلاب با حضور در منزل آنان، برپایی جشن انقلاب در مهدهای قرآنی و حضور گسترده بانوان بسیجی در میعادگاه های نماز جمعه به عنوان دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار