مسؤول واحد فضای سبز شهرداری اقبالیه خبر داد
مسؤول واحد فضای سبز شهرداری شهر اقبالیه گفت: تجهیزات ورزشی، ست‌های تندرستی و وسایل بازی جدید در پارک‌ها و بوستان‌های یاس و‌ ارکیده این شهر نصب شده است.
کد خبر: ۳۶۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸ 22 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فرشاد نظری در جلسه کمیسیون ورزشی شهرداری شهر اقبالیه که صبح امروز در سالن جلسات شهرداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: تجهیزات ورزشی، ست‌های تندرستی و وسایل بازی جدید در پارک‌ها و بوستان‌های یاس و‌ ارکیده شهر اقبالیه نصب شده است.

وی افزود: تجهیزات پارکی و ست‌های ورزشی به منظور ارتقا سلامت شهروندان و ایجاد فضاهای سالم ورزشی و تفریحی و ایجاد نشاط و شادابی شهروندان و فضاسازی مناسب برای تفریح شهروندان شهر اقبالیه تهیه و نصب شده است.

مسؤول واحد فضای سبز شهرداری شهر اقبالیه با تأکید بر اینکه تجهیز و وجود فضاهای ورزشی حق طبیعی شهروندی محسوب می‌شود، یادآور شد: استفاده از تجهیزات ورزشی در پارک‌ها و بوستان‌های این شهر رو به افزایش بوده و نصب تجهیزات ورزشی تأثیر مستقیمی بر سلامت شهروندان دارد چراکه شهروندان با استفاده از وسایل ورزشی سلامت جسم و روح خود را تضمین می‌کنند.

نظری با بیان اینکه نصب وسایل ورزشی در پارک‌ها و بوستان‌های شهر اقبالیه گامی مؤثر برای توسعه ورزش شهروندی است، تصریح کرد: استفاده از وسایل ورزشی در پارک‌ها سطح فعالیت فیزیکی شهروندان را افزایش داده و موجب ایجاد جامعه فعال و سالم می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار