رئیس سازمان بسیج دانشجویی ایلام گفت: همراه با مدیریت جهادی و تلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بر مشکلات کنونی جامعه همچون بیکاری، مشکل اشتغال و ازدواج و معیشت مردم فائق آمد.
کد خبر: ۳۶۶۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۳ 24 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ محمودعلیپور رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام در جلسه شورای راهبردی بسیج، با اشاره به ضرورت تقویت تفکر بسیجی در جامعه، گفت: ازبسیج به عنوان نیروی مقتدر، مقاوم، پر قدرت و اثر گذار در طول انقلاب و 8 سال دفاع مقدس یاد می شود که مفتخر به ثبت حماسه های تاریخی ماندگار شده است.

وی اظهار کرد: با حضور گسترده و پرشور و حماسی بسیجیان بستر مناسبی جهت رشد و شکوفایی فرهنگ و ارزش های اسلامی فراهم و فرهنگ منحط غربی با نمایش توان جوانان غیور این مرز و بوم ساقط خواهد شد.

علیپور با بیان اینکه فرهنگ علوی و عاشورایی تا همیشه جاری و ساری خواهد بود، افزود: دانشجوی بسیجی در عرصه های جدید به تولید اندیشه در قالب جذابیت های علمی می پردازد تا به دشمنان کینه توز نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کند که بسیج همانگونه که در رویارویی مستقیم در 8 سال دفاع مقدس سربلند و پیروز و مقاوم ایستاد؛ اینک نیز با فتح قله های علمیو حضور آگاهانه و هوشمندانه در عرصه مورد نیاز جامعه آرزوی دشمنان را به یآس مبدل خواهد کرد.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به دانشجویان اروپابه تشریح نقش جوان و دانشجو به عنوان مؤلفه هایی که انسان رادر رسیدن به آرمان های والا یاری می کند پرداخت و تصریح کرد:  خود سازی دینی و اخلاقی و دوری ازاشرافیت و رصد نمودن اتفاقات محیط پیرامونی و در یک کلام بصیرت دینی و سیاسی انتظاراتی است که مقام معظم رهبری از یک دانشجو در جامعه اسلامی دارد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام، عنوان داشت: مؤلفه های بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام و به اندازه به عنوان شاخصه های رسیدن به پیشرفت و به جلو حرکت نمودن است.

علیپور آینده انقلاب را از آن دانشجویان دانست و گفت: لازم است با الهام از گفتمان غالب امام و رهبری، تبعیت از فرامین امام مسلمین، داشتن روحیه دشمن شناسی و استکبار ستیزی همراه با مدیریت جهادی و تلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بر مشکلات کنونی  جامعه همچون بیکاری، مشکل اشتغال و ازدواج و معیشت مردم فائق آمد.

محمود علیپور در پایان با تشریح برنامه های پیش رو بسیج دانشجویی، بیان داشت: اردوهای راهیان نور وجهادی،  برگزاری جشنواره های فرهنگی، ققنوس، و علمی افق روشن ، سلسله نشست های معرفتی و بصیرتی، برگزاری طرح ولایت،  کرسی های آزاد اندیشی و راه اندازی کانون های هنری و هیئت های مذهبی از اهم برنامه های بسیج دانشجویی استان است./م

ایلام رصد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار