کارشناس داوری فوتبال عنوان کرد:صحنه برخورد توپ به دست بازیکن ماشین سازی پنالتی نبود.
کد خبر: ۳۶۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳ 27 January 2017
رضا غیاثی در تحلیل قضاوت تیم داوری بازی تراکتورسازی و ماشین سازی نوشت:

باور بفرمائیدخیلی مشتاق قضاوت بی عیب وایراد داوران جوان هستم اما نمیدانم چرا بعضی از انها دوست ندارند این آرزوی من بر آورده شود.
امروز وحید کاظمی داور جوان بازی مرتکب چند اشتباه مهم پیاپی شد ابتدا در دقیقه ٧٤ بازی بی دلیل خطای بازیکن تراکتور سازی اعلام داشت اگر در این صحنه خطایی بوده باشد این بازیکن ماشین بود که با بالا اوردن پایش مقابل صورت کیانی مرتکب خطای بازی خطر ناک شده بود کیانی چون خودرا محق میدید خلاف قانون به داور اعتراض کرد وباکارت زرد دوم اخراج شد اگر داور اشتباه نمیکرد یقیناً او اخراج نمیشد.
در دقیقه ٨٠ بازیکن ماشین سازی سعی کرد توپ شوت شده وسیله کرار را در حالتی که دودستش روی زمین بود هد کند که توپ به دست چپ اش که روی زمین بود برخورد کرد داور اعلام پنالتی نمود این صحنه برابر قانون که اشعار میدارد برای هند بودن باید بازیکن عمداً دستش را به توپ بزند وچون این شرط اصلی در این صحنه رخ نداده بود صحنه برخورد توپ به دست بازیکن ماشین سازی پنالتی نبود.
اگر با شک زیاد قبول کنیم تصمیم داور درست بوده باشد که نبود باید از ایشان پرسید چگونه حرکت رو به جلوی حداقل سه متری دروازبان را قبل از زدن ضربه ندیدی وضربه را تکرار نکردی.
بازهم عرض میکنم از نحوه چیدمان دپارتمان داوری حیرانم نمیدانم چگونه به داوران کم تجربه که تعداد قضاوتشان درلیگ به اندازه انگشتان یک دست نیست بی دلیل بهاء داده واعتماد میکند وانها را داور بازیهای حساس وشبیه دربی می گذارد/کاپ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار