رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد گفت: تیم های کشتی آزاد و فرنگی مازندران و خوزستان قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور در بروجرد شدند.
کد خبر: ۳۶۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲ 27 January 2017
محمود ترابی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور گروه الف در بروجرد به پایان رسید که درنهایت استان های مازندران در رشته کشتی آزاد و پتروشیمی اروند خوزستان در رشته فرنگی قهرمان شدند.
به گفته وی رقابت های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور، گرامیداشت دهه مبارک فجر و یادواره آتش نشانان قهرمان روزهای 7 و 8 بهمن ماه در شهرستان بروجرد برگزار شد.
وی اظهار کرد: در دیدار فینال رقابت های کشتی آزاد مازندران با نتیجه هفت برسه از سد تیم تهران گذشت و قهرمان شد و تیم توابع تهران نیز با برتری هشت بر 2 مقابل تیم خراسان رضوی به عنوان سوم رسید.
 
وی اضافه کرد: در کشتی فرنگی و در دیدار پایانی تیم خوزستان با نتیجه هشت بر 2 تیم مازندران را شکست داد و به مقام نخست رسید و تیم تهران نیز با نتیجه 6 بر چهار مقابل لرستان به برتری دست یافته و سوم شد.
رده بندی این دوره از مسابقات به شرح زیر است: کشتی آزاد: مازندران، تهران، توابع تهران، خراسان رضوی، لرستان، کرمانشاه، البرز، همدان، کردستان، آذربایجان غربی
کشتی فرنگی: خوزستان، مازندران، تهران، لرستان، توابع تهران، اردبیل، فارس، قم، چهارمحال و بختیاری، اصفهان
به گزارش خبرنگار ایرنا مسابقات کشتی نوجوانان کشور با حضور 20 استان کشور در گروه الف به مدت 2 روز در بروجرد برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار