رئیس هیأت ورزش‌های رزمی قزوین خبر داد
رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین گفت: همزمان با مسابقات استانی کیک‌بوکسینگ، یک دوره مسابقات کشوری در هشتم بهمن ماه جاری گروه الیت کیک‌بوکسینگ در بخش بانوان برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۸۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، افشین هادی‌چگینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: یک دوره مسابقه انتخابی استان قزوین به مناسبت دهه فجر، یادبود و گرامیداشت شهدای آتش‌نشانان ساختمان پلاسکو برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی با حضور 170 ورزشکار در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بخش آقایان در سالن تختی با حضور شهرستان‌های آبیک، تاکستان، الوند، آوج، محمود‌آباد و زیبا شهر برگزار شد.

وی با بیان اینکه مسابقات انتخابی کیک‌بوکسینگ‌کاران با کیفت عالی برگزار شد و بزرگان و پیشکسوتان ارزنده استان قزوین برای بهتر برگزار شدن در این مسابقات حضور داشتند، افزود: مسابقات انتخابی کیک‌بوکسینگ‌کاران هشتم بهمن ماه جاری از سوی انجمن کیک‌بوکسینگ هیأت ورزش‌های استان قزوین برگزار شد.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین اضافه کرد: در پایان مسابقات انتخابی کیک‌بوکسینگ‌کاران، مدال‌ هر کدام از تیم‌ها باتوجه به کسب عناوین توزیع شد.

هادی‌چگینی یادآور شد: در این مسابقات هنرجویان تیم اسپورت‌کاراته کیک‌بوکسینگ iska استان قزوین در مجموع مدال ها و در بین دیگر رشته‌های رینگی استان قزوین در رتبه نخست ایستاد.

این مسؤول ورزشی تصریح کرد: در تقسیم مدال‌ها به ترتیب تیم شهرستان قزوین مقام نخست و پنج طلا، پنج نقره و 6 برنز کسب و تیم شهرستان آبیک هم در مقام دوم سه طلا، سه نقره و هشت برنز را از آن خود کرد.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین عنوان کرد: تیم شهرستان تاکستان در مقام سوم، چهار طلا، دو نقره و دو برنز و تیم الوند هم در جایگاه چهارم قرار گرفت.

هادی‌چگینی مطرح کرد: در این دوره از مسابقات تیم اقبالیه پنجم، تیم محمدیه در جایگاه ششم و تیم محمودآباد هم در جایگاه هفتم قرار گرفت.

گفتنی است در پایان این مسابقات لوح سپاس از طرف رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین به رسم یاد بود به تمام اعضای برگزارکنندگان مسابقات اهدا شد.

نفرات اول و دوم هر وزن برای شرکت در اردوی تیم منتخب کیک‌بوکسینگ استان دعوت می‌شوند.

وی با اشاره به مسابقات کیک‌بوکسینگ ISKA استان قزوین ادامه داد: همچنین همزمان با مسابقات استانی، یک دوره مسابقات کشوری در هشتم بهمن ماه جاری گروه الیت کیک‌بوکسینگ در بخش بانوان برگزار شد.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین گفت: مریم اولادی و شیرین شعبانی دوتن از بانوان کمیته اسپورت کاراته کیک‌بوکسینگ ISKA این استان با مجوز صنوبری نایب رئیس بانوان هیأت رزمی استان قزوین در این مسابقات شرکت کرده و با نمایش فوق‌العاده‌ای که از خود ارائه دادند، موفق به کسب یک مدال طلا و یک نقره شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار