مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان از افتتاح و بهره برداری از سه پروژه بهداشتی درمانی به مناسبت دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸ 28 January 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، دکتر محمد عباسی در مراسم تودیع و معارفه مدیر داخلی بیمارستان بوکان گفت: به مناسبت دهه مبارکه فجر سه پروژه بهداشتی درمانی در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
وی افزود: مهمترین پروژه حوزه سلامت شهرستان طرح توسعه بیمارستان بوکان است که 160 میلیارد ریال برای احداث فضای فیزیکی و 50 میلیارد ریال برای تجهیزات آن هزینه شده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان افزد: با افتتاح طرح توسعه بیمارستان بوکان، 140 تخت بستری به تختهای این مرکز درمانی اضافه می شود که 40 تخت آن مربوط به تخت های ویژه است.
دکتر عباسی به دیگر پروژه های حوزه سلامت این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: درمانگاه شبانه روزی مکریان با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون ریال و مرکز طب کار رانندگان با اعتبار 300میلیون ریال توسط بخش خصوص راه انداز شده است.
اضافه می نمایند که در این جلسه از خدمات آقای کریم امینی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است، قدردانی و آقای انور دانشفر به عنوان مدیر داخلی بیمارستان معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار