کد خبر: ۳۶۸۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ 29 January 2017

به گزارش تابناک یزد،شورای آموزش و پرورش استان یزد با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش به عنوان استان برتر کشور معرفی شد.

«محمدرضا عارفی» مدیر کل نوسازی مدارس استان یزد در مراسمی که با«سیدمحمد میرمحمدی»‌استاندار یزد و حضور«مرضیه گرد» معاون وزیر آموزش و پرورش به مناسبت گرامیداشت هفته قانون تشکیل شوراهای آموزش برگزار شد، به ‌عنوان یکی از اعضای فعال و تاثیرگزار شورای آموزش و پرورش استان یزد تجلیل شد.

هم‌چنین در این مراسم معاون وزیر آموزش و پرورش شورای آموزش و پرورش استان یزد را به عنوان شورای آموزش و پرورش برتر کشور معرفی و از زحمات تمام دست‌اندرکاران این حوزه که با هماهنگی در استان فعالیت می‌کنند، قدردانی کرد.

معاون وزیر در این مراسم دستیابی به افتخارات بیشتر را مستلزم همکاری و تعامل بیشتر با دستگاه های مختلف و جذب بیش از پیش مشارکت عمومی در راستای تحقق اهداف کلان نظام آموزشی کشور دانست و بیان کرد:‌خوشبختانه استان یزد در حوزه جذب خیرین و مشارکت‌های مردمی جزو استان‌های شاخص کشور است.

وی در ادامه با بیان این‌که استان‌های تهران و لرستان به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند، افزود: برای ارزیابی عملکرد شوراهای آموزش و پرورش، 11 شاخص کمی و پنج شاخص کیفی در نظر گرفته شد که استان یزد در این شاخص ها نسبت به سایر استان ها کشور سرآمد بوده است.

گرد خاطرنشان کرد: شوراهای آموزش و پرورش در سال گذشته بیش از 35 هزار مصوبه داشتند، که تاکنون 88 درصد این مصوبات اجرایی شده‌اند.

این مقام مسئول در ادامه با بیان این که شوراهای آموزش و پرورش از ظرفیت‌های بالایی برخوردارند اظهار کرد: پیش بینی‌‎های لازم برای برگزاری همایش ملی هفته شوراها به میزبانی استان یزد انجام شده بود که فوت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و حادثه ساختمان پلاسکو باعث لغو این همایش شد.

وی در پایان با تشریح فعالیت‌های فرهنگی آموزش و پرورش به ویژه در حوزه ترویج نماز خاطرنشان کرد: فرهنگ نماز در مدارس با بخشنامه و دستورات از بالا به پایین درست نمی‌شود بلکه اعمال و رفتار ما الگوی دانش آموزان است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار