مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: 80 درصد این شهروندان مرد و بقیه زن بوده که در بخش‌های اداری، خصوصی و دانش‌آموزی مشغول هستند.
کد خبر: ۳۶۹۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 29 January 2017
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: برای نخستین بار یک هزار شهروند ساکن یاسوج با حضور در ایستگاه آتش‌نشانی آمادگی خود را به عنوان آتش‌نشان افتخاری اعلام کردند.

به گزارش مرور نیوز، محمد رستمی صبح امروز در جمع خبرنگاران در تشریح فعالیت‌های ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی یاسوج در بزرگداشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان حادثه ساختمان پلاسکو اظهار کرد: برای نخستین بار یک هزار شهروند ساکن یاسوج با حضور در ایستگاه آتش‌نشانی آمادگی خود را به عنوان آتش‌نشان افتخاری اعلام کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: 80 درصد این شهروندان مرد و بقیه زن بوده که در بخش‌های اداری، خصوصی و دانش‌آموزی مشغول هستند.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان، اصناف و بازاریان، کارمندان، کارکنان و زنان خانه‌دار از جمله آتش‌نشانان افتخاری هستند ادامه داد: این شهروندان با توجه به سن و تحصیلات در رشته‌های مختلف سازماندهی می‌شوند.

رستمی با بیان اینکه آتش‌نشانان افتخاری زیرپوشش طرح‌های آموزشی امداد و نجات و پیشگیری از حوادث و سوانح قرار می‌گیرند، افزود: همچنین از طریق پیامک شهروندی هشدارهای آتش‌نشانی برای آنان فرستاده می‌شود.

وی اظهار داشت: معتقدیم ارائه آموزش‌های شهروندی به کاهش حوادث، سوانح و آتش‌سوزی‌ها منجر می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: آتش‌نشانان سالانه به حوادث و سوانحی امدادرسانی می‌کنند که در صورت آگاهی افراد رخ نمی‌داد.

رستمی اضافه کرد: زنان خانه‌دار و کودکان بیش از سایرین در معرض خطر حوادث و سوانح هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار