بعد از گذشت ۳ روز از بارشها؛
کرمانشاه- در پی بارش‌های ۳ روز اخیر استان کرمانشاه، آب و برق تعداد زیادی از روستاهای استان دچار قطعی شد که هنوز مشکل ده‌ها روستا برقرار است و مسئولین قول رفع مشکل آن را تا پایان امروز دادند.
کد خبر: ۳۶۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 30 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از مهر، در پی بارش‌های ۳ روز اخیر استان کرمانشاه، آب و برق تعداد زیادی از روستاهای استان دچار قطعی شد و پس از ۳ روز هنوز آب و برق ده‌ها روستای فوق قطع است. 
**برق ۸۳ روستای استان قطع است

علیمراد مرادی مجد در خصوص وضعیت رفع مشکل برق روستاهای استان کرمانشاه در پی بارش های اخیر گفت: با تلاش همکاران ما در شرکت توزیع نیروی برق استان از آمار ۵۹۰ روستای خاموش در روز گذشته هم اکنون به ۸۳ روستای خاموش رسیده ایم.

وی افزود: با توجه به اینکه انسداد مسیرهای روستایی و فرعی در حال رفع شدن است، تلاش خواهیم کرد که عملیات رفع مشکل برق روستاهای مذکور نیز در اسرع وقت به پایان برسد.

**رفع مشکل برق رسانی به روستاهای استان تا پایان امروز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تصریح کرد: سعی ما این است تا پایان امروز اکثر روستاهای مذکور برق دار شده و به حالت اولیه بازگردند.

وی تصریح کرد: ما حتما تلاش خواهیم کرد که همه روستاهای مذکور رفع مشکل شوند اما در مواردی آسیب به شبکه بسیار زیاد است و ممکن است روستاهایی به صورت تکی باقی بمانند.

مرادی مجد در ادامه اشاره ای نیز به سامانه ۱۲۱ که مربوط به فوریت های برق است داشت و گفت: طی این چند روزه با ترافیک این مرکز مواجه شدیم و مردم تماس های زیادی از طرف مردم صورت گرفته که با توجه به تعداد محدود اپراتورها باعث ترافیک تلفنی در این مر کز شدیم.

وی از مردم درخواست کرد تا مشکلات خود را با سامانه پیامکی۱۰۰۰۱۲۱۱۲۱ مشکلات خود را در میان بگذارند و با درج شماره پرونده و ارسال به سامانه مذکور در انتظار رفع مشکل خود باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تاکید کرد: در صورت ارسال شماره پرونده درج شده بر روی قبوض برق خود به سامانه مذکور، مشکل آنها در دستور همکاران ما قرار می گیرد.

**رفع مشکل آبرسانی به روستاهای استان تا پایان وقت امروز

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه  نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص قطعی آب در تعدادی از روستاهای استان در پی بارش برف و کولاک روزهای گذشته گفت: قطعی آب در تعدادی از روستاها به دلیل قطع برق اتفاق افتاد اما اقدام لازم برای خدمات دهی به این روستاها از طریق آبرسانی سیار انجام شد.

ایرج شهبازی با بیان اینکه قریب به ۲۰۰ روستای استان با مشکل قطعی آب به دلیل بارش‌های شدید برف و کولاک طی روزهای اخیر مواجه بودند، افزود: آبرسانی سیار به روستاهایی که در این مدت مشکل قطعی آب داشتند صورت گرفت و در تعدادی از روستاها که مشکل قطعی همچنان برقرار است تلاش می‌کنیم تا پایان وقت امروز رفع مشکل شوند.

شهبازی بیان کرد: بیشترین  قطعی آب در روزهای اخیر در روستاهای شهرستان روانسر، دالاهو، صحنه و کرمانشاه رخ داد و تلاش برای رفع این مشکل همچنان ادامه دارد اما آبرسانی سیار نیز به روستاهایی که با قطعی آب مواجه هستند انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار