رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین از آغاز ثبت‌نام و ارسال آثار جشنواره رسانه‌ای فجرنگاران انقلاب اسلامی در این استان همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۳۶۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹ 30 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، محمد سرباز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر سال جاری اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی را در این دهه از جمله برگزاری مسابقات فرهنگی پیش‌بینی کرده‌ایم تا ارزش و اهمیت انقلاب اسلامی ایران برای مردم و جامعه بیش از پیش نمایانگر شود.

وی افزود: در دهه فجر برگزاری دو مسابقه را در نظر داریم که یک بخش آن شامل «نمایشگاه عکس حضور» است و تمام عکاسان استان قزوین می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و یک بخش از مسابقه هم با عنوان «جشنواره رسانه‌ای فجرنگاران انقلاب اسلامی» ویژه فرهنگیان و فعالان رسانه این استان است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین ادامه داد: فعالان رسانه این استان می‌توانند در جشنواره رسانه‌ای فجرنگاران انقلاب اسلامی در بخش‌های «تیترنویسی، خبر، گفت‌و‌گو، یادداشت، و مقالات» مربوط به دهه فجر سال جاری را که در رسانه‌ها منتشر شده است، شرکت کنند ناگفته نماند که ارسال این آثار از امروز 11 بهمن ماه آغاز می‌شود و تا پایان بهمن ماه سال جاری ادامه دارد.

سرباز عنوان کرد: فعالان رسانه‌ها برای شرکت در مسابقات یاد شده می‌توانند به سایت بسیج رسانه استان قزوین به نشانی«WWW.BASIJMEDIA.IR» نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

این مسؤول به سایر برنامه‌های پیش‌بینی شده دهه فجر سال جاری سازمان بسیج رسانه استان قزوین اشاره کرد و یادآور شد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، نشست تخصصی با عنوان اخلاق و رسانه در 20 بهمن سال جاری و دیدار با خانواده‌های شهدا از جمله این برنامه‌ها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار