دوره آموزشی و توجیهی مربیان استان یزد با حضور سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برگزار شد .
کد خبر: ۳۶۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶ 31 January 2017
به گزارش تابناک یزد،این دوره با حضور 35 نفر از مربیان فوتبال یزد و مناطق و شهرستان های تابعه استان روز دوشنبه در سالن آموزش ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد .
در این دوره ، محمد حسین میرشمسی به اهمیت رشته فوتبال ساحلی ، جایگاه این ورزش در دنیا و ایران ، موفقیت های بدست آمده و همچنین اهمیت دوره های آموزشی اشاره کرد.
وی ادامه داد: برای موفقیت باید مربیان فوتبال ساحلی بیش از گذشته آموزش های لازم را فرا گیرند تا شاهد ارتقای این رشته در استان و مناطق تابعه آن برای سال های آینده باشیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران همچنین به ارائه آموزش های تئوری مورد نیاز مربیان استان یزد پرداخت و به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داد و ابراز امیدواری کرد تا این گونه دوره ها تداوم یابد.
در ادامه این دوره همچنین سرمربی تیم فوتبال ساحلی برسام اردکان در لیگ برتر باشگاههای کشور به طرح مسائل علمی و آموزشی در این رشته و اهمیت آن اشاره کرد.
همچنین رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: یکی از برنامه های مهم این هیات راه اندازی لیگ فوتبال ساحلی با حضور تیم های مختلف استان است که برای تحقق آن پیگیری می شود.
عبدالرضا دستا گفت: فوتبال ساحلی استان یزد در سطح کشور دارای جایگاه بسیار خوبی است و دارای ظرفیت های زیادی است که باید از آن برای گسترش بهتر استفاده کرد.
هم اکنون تیم های فوتبال ساحلی برسام و کویر اردکان و مقاومت گلساپوش یزد در لیگ برتر کشور حضور دارند و محمد حسین میرشمسی به عنوان یک یزدی سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار