رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه
رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: همایش بزرگ هنرهای تجسمی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ 31 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،عباس سروری با اشاره به اینکه حوزه هنری استان کرمانشاه با هماهنگی سایر ادارات برنامه‌های متنوعی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در نظر گرفته است اظهار داشت: از روز 12 تا 24 بهمن نمایش عروسکی با عنوان آرش کمانگیر ویژه دانش‌آموزان در استان اجرا می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه با بیان اینکه امروز هنرمندان کرمانشاهی همزمان با سراسر کشور در مزار شهدا حاضر می‌شوند و با شهدا تجدید بیعت می‌کنند، عنوان کرد: در دهه مبارک فجر نمایشگاه عکسی با محتوای دوران انقلاب با تلاش حوزه هنری در استان کرمانشاه برپا می‌شود.

سروری با اشاره به اینکه امروز 12 بهمن‌ماه هنرمندان کرمانشاهی بر مزار آیت‌الله نجومی حاضر می‌شوند، گفت: برپایی ایستگاه عکس انقلاب در راهپیمایی روز 22 بهمن‌ماه و برگزاری مراسم عصر شعر سرور از دیگر برنامه‌های حوزه هنری برای این ایام است.

وی از برگزاری همایش بزرگ هنرهای تجسمی در دهه فجر در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: این همایش با موضوع هنرهای مختلفی از جمله نقاشی، طراحی پوستر، کاریکاتور و عکس برگزار می‌شود.

سروری از رونمایی چند کتاب از جمله ماکت کتاب 700 صفحه‌ای زندگینامه ماموستا قادری در دهه فجر خبر داد و گفت: برگزاری مراسم عصر خاطره، رونمایی از چند جلد کتاب، برپایی نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی و نقد عکس دوران انقلاب از دیگر برنامه‌های حوزه هنری به مناسبت دهه فجر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار