به گزارش تابناک آذربایجان غربی صبح امروز جمعیت کثیری از کارکنان بیکار شده موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تحصن کردند.
کد خبر: ۳۷۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 31 January 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی صبح امروز جمعیت کثیری از کارکنان بیکار شده موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تحصن کردند.

500نفر از کارکنان بیکار شده موسسه اعتباری ثامن الحجج از سراسر کشور از ساعت 9صبح تجمع خود با در دست داشتن پلاکارد آغاز کرده اند و بناست تا زمانی که وعده ای برای رسیدگی به مشکلشان از سوی مسئولان دریافت نکنند به تحصن خود ادامه دهند.

یکی از کارکنان از کار بیکار شده این موسسه در گفت وگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی گفت: این وضع تمامی پرسنل موسسه ثامن الحجج در سراسر کشور حدود 3000 نفر هست و بعد از اینهمه مدت فعالیت و کار همگی بیکار شدیم و هیچ کس پاسخگو نیست.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میثم
|
United States
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
آقایان بزرگوار دولتی و رئیس کل بخوانند تا هم خودشان و هم مردم بدانند مدیر از نظر خداوند و دین مبین اسلام کیست.


گزیده ای از فرمایشات مرجع عالیقدر آیت الله جوادی آملی در سومین سمینار ملی نقشه جامع مدیریت اسلامی
. وجود مبارک علی بن ابی‌طالب(ع‏) در آن عهدنامه معروف مالک اشتر که در نهج البلاغه آمده است، به مالک فرمود: مالک! «إِنَّمَا [عَمُودُ] عِمَادُ الدِّینِ وَ جِمَاعُ الْمُسْلِمِینَ وَ الْعُدَّهُ لِلْأَعْدَاءِ الْعَامَّهُ مِنَ الْأُمَّه»؛ فرمود مالک! در سیاست، در مدیریت، در حکومت دینی، مردم ستون دین هستند؛ مبادا مردم را از مشورت، از رأی‌گیری، از دخالت در نظر جدا کنی! بدون ستون دین نمی‌شود جامعه را مدیریت کرد.در این پیام خاطرنشان شده است: کاری که مردم را برنجاند، کاری که برخلاف هدف مردمی مردم باشد، با مدیریت سازگار نیست. اگر مدیری رفتار او با گفتار و نوشتار او هماهنگ نباشد، این مدیر لایق نیست، مدیریت تنها برنامه‌ریزی نیست؛ هم جامعه را به عنوان ستون دین بشناسد، اگر نظام، نظام اسلامی است، چه اینکه هست، اگر امت، امت مسلمان است، چه اینکه هستند، بیان امیر بنان و بیان این است که فرمود: مالک! «إِنَّ» با جمله اسمیه و «إِنَّ» شروع شد؛ «إِنَّمَا [عَمُودُ] عِمَادُ الدِّینِ وَ جِمَاعُ الْمُسْلِمِینَ وَ الْعُدَّهُ لِلْأَعْدَاءِ الْعَامَّهُ مِنَ الْأُمَّه»، پس نخستین سهم تعیین‌کننده در مدیریت، شناختن مردم است، حق مردم است، مال مردم است، آبروی مردم است، عِرض مردم است. ذرّه‌ای از کارهایی که با این اصول هماهنگ نباشد، مدیریت دینی نیست.
والله اعلم بالصواب
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار