معاون فرماندار لامرد گفت: در ایام دهه فجر امسال نزدیک به 40 پروژه عمرانی با اعتباری حدود 320 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۳۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۳ 09 February 2015

به گزارش فارس از لامرد، سید مهدی احمدی‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: آنچه در این ایام حائز اهمیت و قابل‌تقدیر است، همراهی و همدلی مردم شهر و شهرستان و بخش‌های تابعه با ستاد دهه فجر لامرد است که برنامه‌ها مطابق آنچه برنامه‌ریزی و اعلام‌ شده به نحو احسن صورت می‌پذیرد.

وی افزود: در ایام دهه فجر نزدیک به 40 پروژه عمرانی بااعتباری حدود 320 میلیارد ریال افتتاح شد که تعدادی از این پروژه‌ها با حضور استاندار و مدیران‌کل مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

معاون فرماندار لامرد خاطرنشان کرد: در راهپیمایی و مراسم روز 22 بهمن امسال مردم لامرد در نقاط مختلف این شهرستان یک‌بار دیگر وفاداری خود را به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و لبیک به ندای رهبرشان اعلام می‌کنند و حضوری گسترده خواهند داشت.

احمدی‌زاده در مورد مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در شهر لامرد نیز گفت: مراسم 22 بهمن امسال ساعت 9 صبح در میدان حضرت امام خمینی (ره) شهر لامرد با حضور امت حزب‌الله و مسئولان شهرستانی و همچنین با سخنرانی فرماندار لامرد و نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود و سپس در صفوفی منظم به‌منظور تجدید میثاق با شهدا شرکت‌کنندگان در راهپیمایی از مسیر خیابان 15 عبور کرده و در گلزار شهدای مرکزی لامرد حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: مردم شهرستان لامرد اطمینان داشته باشند تمام تمهیدات لازم ازلحاظ امنیتی و امکانات برای حضور آنان در این راهپیمایی صورت گرفته تا با آرامش خاطر در این مراسم شرکت کنند.

این مسئول در همین زمینه اضافه کرد: در شب 22 بهمن نیز آسمان شهرستان لامرد به نورافشانی و ندای ملکوتی الله‌اکبر توسط مردم خونگرم و با حمایت و همراهی نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مزین و معطر می‌شود.

احمدی‌زاده از عدم فضاسازی و آذین‌بندی به مناسب دهه فجر امسال در سطح شهر لامرد نیز انتقاد و تصریح کرد: انتظار می‌رفت دستگاه‌های ذی‌ربط نسبت به فضای شهرمان برابر مصوبات ستاد دهه فجر و همگام با روحیه انقلابی مردم خونگرم، اقدامات مناسب و درخور شان این شهرستان را انجام دهند که در این زمینه سهل‌انگاری شد و انتظار می‌رود در فرصت باقی‌مانده این موضوع مهم صورت گیرد.

12 بهمن‌ ماه همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) طی گزارشی با عنوان میدان امام لامرد خالی از عکس امام خمینی (ره)، آورده بود: 12 بهمن‌ ماه روز تاریخی در تشکیل انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود اما در این روز و در سالروز استقبال از ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور عزیزمان ایران، میدان امام شهر لامرد که به‌عنوان میدان اصلی این شهر است جای خالی بنرها و عکس‌های امام خمینی (ره) و دهه باشکوه فجر مشاهده می‌شود و می‌توان گفت هیچ‌گونه خبری از آمدن دهه پرفروغ فجر در میدان اصلی شهر لامرد احساس نمی‌شود.

هرچند دیگر میدان‌های بزرگ شهر لامرد نیز دچار چنین وضعیتی شده اما می‌توان گفت این نخستین سال در دهه 90 است که هیچ‌گونه بنری از استقبال تاریخی امام خمینی (ره) و دهه فجر در اطراف میدان امام خمینی (ره) مشاهده نمی‌شود و مشخص نیست به چه دلایلی این بنرها نصب نشده است.

از سوی دیگر تمام آگهی‌های تبلیغاتی اطراف میدان امام خمینی (ره) شهر لامرد نیز به تبلیغات مجتمع‌های تجاری، رستوران‌ها و دیگر امکان تجاری اختصاص‌یافته و جالب‌تر از آنکه حتی تیرهای برق اطراف این میدان بزرگ نیز محل تبلیغات نمایشگاه فروش بهاره ‌شده است که خود جای بسی تأمل دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار