زیبنده بود که اگر قرار بر تغییر نام بندر امیرآباد بود، نام عالمان بومی که تمام عمر خود را صرف مردم و شهر بهشهر کردند بر این بندر نقش می‌بست بزرگانی همچون مرحوم آیت‌الله‌ العظمی‌ کوهستانی، آیت‌الله شهیدهاشمی‌نژاد، مرحوم آیت‌الله سیدصابر جباری، مرحوم‌ آیت‌الله شاهرودی و یا نام دیگر بزرگانی که عمرشان صرف آبادانی شهر و آگاهی مردم بهشهر قرار گرفت را بر سر در بندر امیرآباد بهشهر حک کنند.
کد خبر: ۳۷۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 01 February 2017
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، دقایقی قبل اخباری در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه سازمان بنادر پیشنهاد تغییر نام بندر امیرآباد بهشهر به بندر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی را به تصویب رسانده است!
 
جدا از این اقدام عجیب! در گذشته و قبل از قطعی شدن اتهامات آقای مهدی هاشمی فرزند مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، اخباری مبنی بر حضور تفریحی وی در میانکاله که در اطراف این بندر واقع شده است به گوش می‌رسید و حالا انتشار این خبر.
 
زیبنده بود که اگر قرار بر تغییر نام این بندر بود، نام عالمان بومی که تمام عمر خود را صرف مردم و شهر بهشهر کردند بر این بندر نقش می‌بست که در تاریخ شهر بهشهر،مردمان این شهر به تحمیل مدیر غیربومی و بازماندن افراد بومی از شغل و همچنین موارد مشابه مشهور بوده است، اقدام می‌کردند.
 
خدمات آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی فراتر از شهر رفسنجان و استان کرمان است و زیبنده بود که مکانی در پایتخت و اطراف سکونت خانواده ایشان در جماران به نام ایشان تغییر می‌کرد.
 
با وجود شرایط خاص بومی در بهشهر و همچنین غریبه بودن عالم عامل آیت‌الله شهید هاشمی‌نژاد در افکار عمومی و حتی بزرگان دیگر شهر و همچنین با توجه به هماهنگی مسؤولان و منصوبان دولتی شهر بهشهر با تصمیم گیرندگان دولتی تغییر نام بندر امیرآباد به بندر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی به نظر می‌رسد باید مردم بهشهر دست به کار شوند و اگر قرار بر تغییر نام بندر هست نام بزرگان این شهرستان بر آن نهاده شود بزرگانی همچون مرحوم آیت‌الله‌ العظمی‌ کوهستانی، آیت‌الله شهیدهاشمی‌نژاد، مرحوم آیت‌الله سیدصابر جباری، مرحوم‌ آیت‌الله شاهرودی و یا نام دیگر بزرگانی که عمرشان صرف آبادانی شهر و آگاهی مردم بهشهر قرار گرفت را بر سر در بندر امیرآباد بهشهر حک کنند.
 
 مهدی مهدیان
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار