کد خبر: ۳۷۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸ 02 February 2017
تابناک / مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت اعلام کرد که تاکنون ۴۲۵۷ تماس با سامانه ۱۲۵ و ۱۷۷ تماس با سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری رشت در رابطه با برف برقرار شده است.

سازمان آتش نشانی شهرداری رشت

بابک رمضانی به «رشت رویایی» گفت: از شب گذشته که بارش برف به شدت در رشت آغاز شد، تاکنون ۴۲۵۷ تماس با سامانه ۱۲۵۵ آتش نشانی و ۱۷۷ تماس با ۱۳۷ سامانه اطلاع‌رسانی رشت انجام گرفته و تاکنون به تمام موارد تماس گرفته شده ترتیب اثر داده شده است.

او با اشار به کولاک و بارش ۶۵ سانتی‌متر برف در رشت از شب گذشته تاکنون گفت: از شب گذشته تاکنون ۹۶ دستگاه خودرو در شهرداری فعالیت بوده و به برف‌روبی و حل مشکلات ناشی از برف پرداخته است.

رمضانی تاکید کرد: از ۴۲۵۷ تماس گرفته شده با آتش نشانی ۷۰ مورد مربوط به سقوط درخت، دو مورد حریق خودرو، ۷۰ مورد کابل و تیر برق، چهار مورد حادثه آسانسور، ۳۵۰ مورد کمک به خودروهای گیر افتاده، ۱۱ مورد کمک به بیماران اورژانسی و ۱۰ مورد حریق مسکونی تجاری بوده که به همهشان رسیدگی شده است.

او همچنین گفت: از ۱۷۷ تماس گرفته شده با سامانه ۱۳۷، ۱۲۶ مورد مربوط به برف‌روبی خیابان‌ها و کوچه‌ها و بقیه موارد سقوط درخت بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری رشت همچنین گفت که ۲۷ درصد حوادث در منطقه یک، ۱۶ درصد در منطقه دو، ۲۲ درصد در منطقه ۳، ۲۳ درصد در منطقه چهار و ۱۲ درصد در منطقه پنج اتفاق افتاد.

رمضانی تاکید کرد: از شب گذشته تمام نیروها در شهرداری به حالت آماده باش درآمده و در آتش نشانی ۸۸ نیرو شیفت بودند که ۱۳۰ نیروی دیگر فراخوانده شدند و ۱۸ افسر آماده نیز به نیروها ملحق شدند.

او در پایان تاکید کرد: در مورد تمام تماس‌های گرفته شده اقدامات لازم صورت گرفته و پس از این نیز کارکنان شهرداری به مردم خدمت‌رسانی خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار