کد خبر: ۳۷۱۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۷ 03 February 2017

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از تحت پوشش قرار گرفتن 28 هزار خانوار، توسط صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان خبر داد و افزود: با توجه به اینکه این بیمه خدماتی را در خصوص بازنشستگی، ازکار افتادگی و فوت به جامعه هدف خود ارائه می کند، با تعامل صورت گرفته با سازمان بیمه سلامت، این افراد نیز بیمه درمان خود را تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند.

به گزارش ایسنا مهرداد جهاندیده صیانت از حقوق کارگران را یکی از رسالت های خطیر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد و افزود: معاونت روابط کار این اداره کل بعنوان ابزار قانونی رسیدگی به مناقشات کارگری و کارفرمایی، در ده ماهه سال جاری، بیش از 2 هزار پرونده را در 12 هیئت تشخیص و 6 هیئت حل اختلاف، رسیدگی و به صدور رای رسانده اند.

وی با تاکید بر اینکه ارائه خدمات بیمه ای به مردم، یک خدمت ارزشمند و افتخار برای مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شمار می رود گفت: هم اکنون در استان 183 هزار نفر بیمه شده اصلی تامین اجتماعی 500 هزار نفر بیمه شده بیمه سلامت هستند.

جهاندیده با اشاره به فعالیت 2 هزار و 337 تعاونی در سطح استان گفت: برخی تعاونی هایی هم که بصورت نیمه تعطیل و یا تعطیل قرار دارند، در قابل برنامه های راهبردی هفت گانه بخش تعاون، در صدد احیا آن هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار