پدر بزرگوار شهید حسین بختیاری به فرزند شهیدش پیوست و پیکرش در جوار مزار آن شهید عزیز در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم آرام گرفت.
کد خبر: ۳۷۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۴ 04 February 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، مرحوم حاج محمدعلی بختیاری پدر بزرگوار شهید حسین بختیاری پس از سال‌ها تحمل فراق، به فرزند شهیدش پیوست و امروز طی مراسم باشکوهی با حضور مسؤولانی از بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، علما و روحانیون، همرزمان شهید و خانواده‌های معظم شهدا در قطعه ایثارگران گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) خاکسپاری شد.

مراسم بزرگداشت مرحوم محمدعلی بختیاری امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد ولی عصر(عج) واقع خیابان شهید فاطمی برگزار می‌شود.

شهید حسین بختیاری متولد 1349 و دانش آموز سال سوم ریاضی دبیرستان شهید صدر قم بود که در تاریخ 16 دی 65 به عنوان بسیجی همراه با لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) به جبهه اعزام شد و در واحد ادوات گردان امام سجاد(ع) به انجام ماموریت دفاع از اسلام و ارزش‌های اسلامی پرداخت.

وی پس از 52 روز حضور جبهه، در هفتم اسفند 65 در عملیات کربلای پنج به شهادت رسید و پیکر مطهرش در سال 73 تفحص و در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) به خاک سپرده شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار