در راستای کاهش آسیب اجتماعی؛
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: امسال در راستای ساماندهی کودکان کار اعتبار 12 میلیارد تومان از سوی سازمان بهزیستی اختصاص یافت.
کد خبر: ۳۷۱۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷ 04 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، نخستین مرکز حمایتی –آموزشی کودک و خانواده با حضور حبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی همزمان با دهه مبارک فجر در کرمانشاه افتتاح شد.

حبیب الله مسعودی فرید در این مراسم با اشاره به تلاش بهزیستی شهرستان کرمانشاه با همکاری شهرداری در افتتاح این مرکز، گفت: سازمان بهزیستی در ایجاد مراکز کودک و خانواده نگاه کاهشی در آسیب اجتماعی دارد.

وی از اختصاص 12 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی کودکان کار و خیابانی طی امسال خبر داد و گفت: این اعتبار نسبت به سنوات گذشته 300 درصد افزایش داشته است.

به گفته این مقام مسئول، سالانه به طور متوسط 7 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی کودکان کار نیاز است، گفت: با اعتبارات لازم پیش بینی می شود بیش از 8 هزار و 500 کودک کار در مراکز بهزیستی تحت پوشش باشند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی ارائه آموزش های مهارت زندگی، کاهش ساعات کاری، پرداخت کمک هزینه معیشت و سوادآموزی را از جمله اقدامات صورت گرفته در مراکز کودک و خانواده ذکر کرد.

مسعودی فرید با اشاره به همکاری سازمان بهزیستی، وزارت رفاه و سازمان آموزش و پرورش در کاهش مبادی بی سوادی، گفت: این اقدام می تواند در راستای کاهش کودکان کار مؤثر باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار