مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان گفت: یک فروندهواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی ترکیش که به دلیل وخامت حال یکی از مسافران صبح امروز مجبور به فرود اضطرای در فرودگاه بین المللی زاهدان شده بود بعداز بهبودی حال مسافر این فرودگاه را ترک کرد.
کد خبر: ۳۷۲۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 04 February 2017


حمیدرضا پارسا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این هواپیما ایرباس 300 - 330 متعلق به شرکت هواپیمایی ترکیش در حال تردد در مسیر استانبول - ویتنام بود که به دلیل وخامت حال یکی از مسافران ساعت 7:35 صبح امروز مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه بین المللی زاهدان شد که مسئولان این فرودگاه هماهنگی های لازم با تیم پزشکی و اورژانس برای حضور در این فرودگاه را انجام دادند.
وی ادامه داد: تیم اورژانس پس از معاینه اولیه این فرد بیمار تشخیص داد که به یکی از بیمارستان های زاهدان برای ادامه درمان انتقال داده شود که این اقدام صورت گرفت و حال بیمار بعد از اقدامات پزشکی در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) بهبود یافت.
وی تصریح کرد: پس از بهبودی حال این مسافر هواپیمای ترکیش در ساعت 10:45 دقیقه فرودگاه بین المللی زاهدان را به مقصد ویتنام ترک کرد.
مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان افزود: در مدت حضور این هواپیما شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز خدمات زمینی لازم را در محل فرودگاه ارائه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار