نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به سختی کار پرستاران، پرستاری از بیمار با درآمد کم یک هنر و عشق به شمار می آید.
کد خبر: ۳۷۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ 05 February 2017

آیت الله عباسعلی سلیمانی صبح امروز در مراسم روز پرستار که درسالن کنفرانس دانشکده دندانپزشکی زاهدان برگزار شد اظهار کرد: برنامه تقدیر، تجلیل و تکریم از قشر شریف پرستار در جامعه بشری و ایران به شکل یک پدیده، نهادینه در آمده است که این موضوع جای تشکر دارد.

وی تصریح کرد: اگرجامعه ای فرهنگ تشکر داشته باشد جامعه ای پیشرفته ای است و پایه شکر برخورداری از دانش و حکمت است.

وی با بیان اینکه تشکر ناشی از شناخت و معرفت نسبت به نوع کارکرد افراد است افزود: اگر به کارکرد افراد نگاه بصیرانه نداشته باشیم عرضه شکرگذاری هم نخواهیم داشت.

آیت الله سلیمانی بیان کرد: پرستاران برای بیماران خود فرشته نجات هستند چراکه اگر در انجام وظایف خود پس از عمل جراحی و در دوران نقاهت بیمار کوتاهی کنند احتمال از بین رفتن بیمار وجود دارد.

وی گفت: کار پرستاری آنقدر سنگین است که درک نوع کار شما برای بیمار و همراهش امکان پذیر نیست.

نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان با اشاره بر اینکه پرستاری از بیماران نیاز به لطافت روح دارد ادامه داد: نوع پرستاری، مراقبت و دقت از بیمار برعهده ی پرستار است که در تمام حالات این فرد فرشته وار در کنار بیمار حضور دارد.

امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: برگزاری چنین مراسماتی در روز پرستار و قدردانی از این قشر شاید بتواند گوشه ای از زحمات آنها را جبران کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار