پرسپولیس سه- تراکتورسازی صفر
تیمهای پرسپولیس و تراکتورسازی از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار پرسپولیس با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید.
کد خبر: ۳۷۲۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 05 February 2017
به گزارش تابناک تبریز،تیمهای پرسپولیس و تراکتورسازی از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار پرسپولیس با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، رامین رضاییان، سروش رفیعی، مهدی طارمی و وحید امیری.

ترکیب تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، محمد ایران پوریان، هادی محمدی، سعید آقایی، محسن بنگر، محمد ابراهیمی، کرار جاسم، محمد نوری، محمدرضا مهدی زاده، فرزاد حاتمی و شهرام گودرزی.

 

پرسپولیس تهران از همان شروع بازی، سوار بر بازی شدند و در دقیقه 2 پاس فوق العاده سروش رفیعی در موقعیت تک به تک به مهدی طارمی رسید و او با از دریبل محمدرضا اخباری دهمین گل این فصل خود را به ثمر رساند و پرسپولیس را یک برصفر پیش انداخت.

تراکتور که گویی از لحاظ روحی آماده این بازی نبود بدون برنامه به بازی ادامه داد و پرسپولیس در دقیقه 24  توسط  رامین رضاییان رسید تا در با چند اشتباه مدافعان تراکتور توپ را برای دومین بار به دروزاه تراکتور وارد کرد.

در نیمه دوم تراکتور بهتر بازی را آغاز کرد اما روی یک غافلگیری و باز هم روی پاس سروش رفیعی نوبت به وحید امیری رسید تا با یک ضربه سر در داخل محوطه 6 قدم گل سوم را به ثمر برساند. بعد از این گل هر دو تیم  موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما هیچکدام حاصلی نشد و در پایان تیم برانکو ایوانکوویچ با ارایه یک بازی بی نقص و فوق العاده جدی ترین رقیب خود را از پیش رو بردارد و به قهرمانی در لیگ شانزدهم نزدیک و نزدیک تر شود. 

پرسپولیس با این برد 47 امتیازی شد و با اقتدار در صدر جدول باقی ماند. تراکتور هم با 38 امتیاز و 9 امتیاز فاصله نسبت به پرسپولیس در رده دوم باقی ماند. 

کمال کامیابی نیا در دقیقه 87 با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد. همچنین سروش رفیعی از پرسپولیس و هادی محمدی به همراه فرزاد حاتمی از تراکتور اخطاری های بازی بودند.

ضمن اینکه فرزاد حاتمی هم در لحظات پایانی با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار