مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:
مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: انقلاب اسلامی بارهبری امام خمینی و بیش از چهل سال مبارزه ی مردم برای عقیده خواهی و آزادی خواهی در مبارزه با ظلم وستم به پیروزی رسید تامردم روی پای خود بایستند.
کد خبر: ۳۷۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰ 05 February 2017
به گزارش خبرنگار تابناک؛سلیمان محبی در آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جمع مسئولان آموزش و پرورش استثنایی کشور افزود: برای شکوفایی استعداد وتوانمندی های دانش آموزان استثنایی مردم ، نهادها و دستگاه های  اجرایی  دست به دست هم بدهند چراکه این دانش آموزان در زمینه های فرهنگی، هنری، نظری و فنی حرفه ای توانمند تراز دیگر دانش آموزان  هستند.
مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمانشاه  بیان اینکه والدین دانش آموزان استثنایی نباید نگاه نا امیدکننده نسبت به فرزندان خود داشته باشند،  افزود: نباید بااین نگاه که آنان دارای نقص هستند مانع رشدشان شد بلکه این دانش آموزان کارهایی انجام داده اند که باعث تعجب برخی از افراد شده است.
سلیمان محبی  ادامه داد:  دانش آموزان استثنایی پاک و به دور از تظاهر هستند و همه ی ما باید دست به دست همدیگر بدهیم و در منسیر شکوفایی استعداهایشان حرکت کنیم.
محبی  با اشاره  به اینکه معلمی شغل انبیاست و خدمت به این دانش آموزان نزد خداوند پاداشی والا دارد، تاکید کرد: مابه عنوان خدمت گزاران این  دانش آموزان  امکانات لازم را برای آنان در همه ی مقاطع مختلف تحصیلی فراهم کنیم تا بهتر به کار خود ادامه دهند.
این مسئول تصریح کرد:  من اعتقاد ندارم که دانش آموزان استثنایی ضعیف هستند بلکه معتقدم که مانند دیگر دانش آموزان عادی  استعداد و توان  بالایی دارند و با ایجاد زمینه ی پرورش و تربیت آنان  می توانند در جایگاه مناسبی قرار بگیرند.
محبی نقش سازمان آموزش وپرورش استثنایی را در رشد و شکوفایی استعدادهای آنان را موثر دانست و گفت:   باید به توانایی دانش آموزان استثنایی توجه شود و امکانات بیش تری در اختیار آنان قرار بگیرد تا نسبت به دانش آموزان عادی کمبودی نداشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار